Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

sikkert vært postet før men daidjawedawwaodjl

Dakars, skryter av mange views når det bare er fordi noen trolla Gayfags og sa det var trailer av Sonic 4.

For de som ikke har sett. Første utgaven av bildet til childkiller-perken i Fallout 2. Ble av en eller annen grunn forkastet.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hva prater du om, en tenåring som har brukt Photoshop i ett år og The Games Factory i to er da mye flinkere enn Capcom.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
I am glad that this game could showcase some of my natural art talent instead of the usual pixel art I'm more famous for.
Selvtilliten i orden i hvertfall...

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sånn ellers, Derek la ut en tweet istad med denne lenka. Skjermbilder fra Spelunky til Xbox Live Arcade, fuck yes. Jeg elsker pixelarten hans, men det er lett å glemme at han har peiling på maling også.

Hvis vi skal tro skjermbildene, så er Spelunky XBLA allerede godt i farta. Fantastiske nyheter. :D

Oi! Spelunky er absolutt et av indie-spilla jeg liker best, så dette er et sikkert kjøp! Vet du om det kun er en grafikk-remake, eller legger han til no ekstra variabler i level-generatoren også? Spent på å se hva han gjør med achievements :D

Og det blir vel gitt ut rimlig kjapt og. En versjon har vel vært annonsert til Wii i snart to år nå. Akkurat som med Cave Story. :ras:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Spillet ble først gitt ut i desember 2008, så hvor du har det der fra veit jeg ikke. Uansett kommer det i løpet av våren, og det gjør faktisk Cave Story til Wii også. Som også er pliktkjøp, for faen. :argh:

Angående hva som blir nytt i Spelunky til Xbox, så skrives det følgende på forumet:
As you can see, we're spending a lot of time making the game look new and beautiful for XBLA. Mr. Andy Hull is helping me add all kinds of new graphical effects to make the game pop on your t.v. screen. Bombs will send shadows bouncing off of the walls, and if, for example, rubble falls into a small lake, it will send ripples dancing across the water's surface.

Those are just some of things that are making us so excited about this version of Spelunky. We're doing everything we can to make it feel new, and totally made for the Xbox 360... without losing any of the original game's depth.

Da vet jeg ikke engang hva jeg tenker på. :psyduck:

Shera Jutt skulle bli det første pakistanske arkadespillet ever i 2006. Desverre trakk investorene seg ut så vi fikk aldri God Hand som parodierer Bollywood. :(

[yt]iW4Ve3K6neo[/yt]

Nilo kan kanskje forklare mer?

Trodde alle visste at Lady Gaga var gud over mesterrasen.