Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
RIP BILL ;_;

PS: encounteren med de tre gjenværende fra L4D var lame, utenom slutten.

Du møtte de bare i slutten jo, men det var ganske lame der og bortsett fra at de var gode med gunnerne. Ellers likte jeg The Passing, litt fort kort, men i det minste så var det ikke Crash Course. *spyr*

Altfor mange nye spill, og dermed også aaaltfor mange skytevåpen. Helt ugyldig test.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Apropos PC-spill, hva med alle de japanske PC-klassikerne fra åtti- og tidlig nittitall? Dem husker vi jo. Eller ikke, siden de med omtrent ingen unntak aldri ble sluppet utenfor Japan og uansett bare var på obskure maskiner ingen andre enn solens folk kunne få tak i. Heldigvis er det noen som har tatt et lite dykk inn i den verdenen og funnet noen perler. Er et par gloriøst utseende SHMUPs der (inkludert det første Touhou-spillet) og en bisarr remiks av Super Mario Bros., absolutt verdt en titt.

Når det er sagt husker jeg et sånt spill som faktisk kom ut her i vår del av verden og som såvidt nevnes i artikkelen: Thexder. Det er da et plattform-actionspill hvor du styrer en mecha som kan transformere seg om til et jagerfly. Du må daske fiender med laser og unngå å dø. Hadde det på den første PC-en jeg fikk, og jeg syntes det hadde en mystisk atmosfære som gjorde at jeg digga det til tross for at det er balle nådeløst og ikke akkurat spesielt dypt. Gameplayet holder fortsatt, noe du kan få demonstrert ved å laste ned Thexder Neo til PSP. Det er da en remake av Thexder, med swanky ny grafikk og litt redusert vanskelighetsgrad. Er nesten som et Transformers-spill bare uten lisensen.

Telltale sitt nyeste prosjekt har en snacksy kortfilm og annet enn at de har sendt en masse viskelær og iPoder med snutten på til pressen vites ikkeno så da kan man poste det her. Evil Dead med hagegnomer vil man spille.

[yt]Tt5lB-RoAi4[/yt]

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nå har det jaggu begynt, SG-medlemmene skal få hvert sitt spill oppkalt etter seg. Først ut er Hazen, av en eller annen grunn.

Når et spill gjør det bra på en av Sony sine formater sender disse et trofe til utgiveren. At MW2 fikk et sånt er ikke overaskende, men desverre sendte Sony det til Ubisoft av en eller annen grunn. De holder det nå som gissel og har sendt Activision dette.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Edit: Old, stemmer det!

Spillshizzle =)