Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

CyberK

Finner ikke på noe.
Det minner meg egentlig litt om Mass Effect hvordan han uanstrengt går rett fra full romkrig og inn på en nattklubb for å danse, drikke og sjekke opp folk av samme kjønn, mens han fortsatt er i full kamprustning. Noen som vet hva teksten handler om?

Javi

elsker dette landet
Det minner meg egentlig litt om Mass Effect hvordan han uanstrengt går rett fra full romkrig og inn på en nattklubb for å danse, drikke og sjekke opp folk av samme kjønn, mens han fortsatt er i full kamprustning. Noen som vet hva teksten handler om?
Fikk med meg noe slik som "Vi er piloter, vi flyr så høyt. Vi har ingen frykt", pluss noe babling om å være på en pub å drikke øl.

:D

Javi

elsker dette landet
Google Translate sier dette:
Nå sitter jeg her
i denne puben i flere dager.
Har vært gjennom, og mitt kull er borte.
Min siste øl, jeg vil bare ha bjørnen.
Det som gjenstår for meg hvis jeg mister deg også.

Vi som piloter, har ingen frykt,
og fly for høyt.
Men Stürtz det dypt.
Piloter som vi har, ingen frykt,
Og flyr for høyt.
Men noen ganger er det krasjer.

Ved midnatt, kom denne fyren inn i butikken.
En ekte vrak, er det enda verre enn jeg gjorde.
Min venn han si, og uten spørrende videre.
Han sa: For meg er det sikker som Gov

og fly for høyt.
Men Stürtz det dypt.
Og flyr for høyt.

og fly for høyt.
Men Stürtz det dypt.

og fly for høyt.
Men Stürtz det dypt.
Og flyr for høyt.

Vi som piloter

Hrum. Er faktisk håndkremen hennes, men regner med jeg ikke blir trodd på det punktet. CyberK: Når har kvinnfolk gjort noe uten en skjult agenda? :p
Faen da, her skal du utbedre og avsløre at det er analglidemiddel, og på den måten implisere at du ikke er redd for det ukjente. Hva er gæli med glidemiddel ved senga? Hvis du puler, har du som regel bruk for glidemiddel!

Drar kjensel på den tuben der, annbefales ikke å bruke som glidemiddel. Egentlig er det bare å styre unna alle slags fuktighetskremer, bare så det er sagt.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Heldigvis eier Persona.

Dagens shizzle er selvlaga! Ta traileren til Crysis 2, skru av lyden. Så skrur du på Empire State of Mind og trykker play på videoen (om du skjønner=!?!)

[yt]2IepmYY7SSk[/yt]

[yt]0UjsXo9l6I8[/yt]

Om noen gidder og har kompetansen kan de kanskje bare legge låta over videoen og laste opp driten på nytt elno?

Edit: Lite ikke det var gjort fra før.