Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvordan i faen kan noen trenge guide til Just Cause 2? Her er min komplette walkthrough, eksklusivt for Spillegal:
BUY NOAW ONLI £19;599 $ skrev:
Spreng faenskap.
Sånn ellers var den der Starcraft-animasjonen litt artig, men scrollinga på folka var for jevn og det avslører at det er mekka i Flash eller noe. </spiseflikkeri>

Allerede posta i shizzletråden, men dagens Google-forside er jo faktisk spillshizzle.

PS! Insert Coin for 2-player!

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Så kan man jo selvsagt diskutere hva er rett og hva er galt. EA tjener jo ikke en krone på at folk kjøper spillene deres brukt, men det gjør jo strengt tatt ikke Volvo heller, om jeg kjøper en gammel 240 for vrakpanten.

CyberK

Finner ikke på noe.
Men om Volvo fant en måte få deg til å betale litt ekstra om du ville kjøre over 70 km/t med en brukt bil så kan du banne på at de hadde gjort det.

Jeg kjøpte Mass Effect 2 brukt og da fikk jeg ikke tilgang til Cerberus-greiene som fulgte med siden koden var tatt i bruk tidligere. Skal jeg kjøpe denne tilgangen nå blir det å koste 1200 microsoftspenn, og det er jeg litt i tvil om jeg gidder.

DLCer er god sort når det blir brukt som expansions, men EA spesielt tar det for langt etter min mening, og da spesielt i Bioware-spill med nedlastbare karakterer og ekstramissions allerede ved launch. Skal man ha den "fulle opplevelsen" av det nye spillet man kjøper må man gjerne ut med 100-200 spenn i tillegg og det blir litt vel drøyt.

Hadde de ventet en stund hadde jeg ikke hatt noe i mot det, men jeg hevet noen øyebryn helt i starten av Dragon Age da jeg skulle ut på missions og jeg møtte en kar som fortalte meg at oppi Soldiers Peak ligger det et slott som er hjemsøkt også er det fete skatter der, men jeg måtte betale 800 mspoints for å komme meg opp dit. Det blir bare for tåpelig.

Det må det være. Jeg fikk det med da jeg kjøpte det på launch, og såvidt jeg har forstått var det bare i launchtidene at han skulle følge med.

Slik jeg ser det er egentlig det å kreve betalt for onlinebiten fra folk som resirkulerer spill ikke noe annet enn om Blizzard skulle begynt å selge rimlige CD-keys til Starcraft og Diablo 2.

Og en annen ting, kjøper man Modnation Racers brukt til PSP må man ut med tilsvarende 15 dollar for onlinebiten via PSN i motsetning til de 10 EA og alle andre skal ta.