Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Ganske mange "sære" japanske spill har blitt prisa rimlig i det siste. Veiledende pris på både 3D Dot Game Heroes og Way of the Samurai 3 er fek.s 400 kroner.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Detta må være virkelig lærerikt for at dem fikk seg 14+ ratingsen.

[yt]yfY4YB1fBKs[/yt]
 
Engineer update? Frack yeah!
 
Hvorfor er sånt lov på LIVE uansett. Grunnen til at jeg avslutta gullmedlemskapet mitt.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg kjøpte meg gullskap for 10,- her om dagen og tenkte jeg skulle avslutte det før dem trekker meg for en ny måned med fullpris, men finner faen ikke ut hvordan. Må man seriøst ringe suppårt for å stenge driten?
Har sett noen skjermbilder av en "recurring subscribtion on/off" knapp, men den er bare plaintext og ikke klikkbar hos meg. Mulig jeg bare blokkerer microsaft fra visaen min, men risikerer jeg at dem bæner meg da? Ville likt dårlig om dem holder xbla-spilla mine for ransom.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Jeg kjøpte meg gullskap for 10,- her om dagen og tenkte jeg skulle avslutte det før dem trekker meg for en ny måned med fullpris, men finner faen ikke ut hvordan. Må man seriøst ringe suppårt for å stenge driten?
MUAHAHAHAHAHAAHAHAHAH!

Ja, det må du! Husker jeg ble helt toonstruck når jeg fant ut av det selv. Måtte sitte i telefonen i en halvtime med en inder som snakket svensk og oppgi fødselsnummer, mors pikenavn, fakse over fødselsattest og e-post-passord. Mener også at jeg måtte betale 500,- ekstra års abo. fordi jeg visstnok hadde ringt et par dager for sent - dette selv om jeg kun hadde 3-måneders gratis-abo. fra før (!).
 
Det pleide å være mulighet for å skru av automatisk fornyelse av abbonemantet på hjemmesida deres før, men de fjernet det (Microsoft med stor $). Nå må man ringe service. Det verste er vel at når jeg bestilte 3 måneder live via konsollen ble jeg aldri spurt om jeg ville ha noen automatisk fornyelse. Burde saksøke Microsoft og gjøre dem konkurs.
 
Mon tro om denne Lil Wayne THA CARTERRRR har spilt Silent Hill eller om det bare er de litt mer anonyme musikkprodusentene som er kjeltringer her.