Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Lylian, det mest Lodinete spillet som Lodin noensinne Loddet. Det minner om et av de weirde gamle spilla fra slutten av 90-tallet som hovedsaklig bare ville skape freaky stemning. Sanitarium, I Have No Mouth og Bad Mojo rinner en i tankene. Det er maksimalt low tech, platforminga meh og kampsystemet elendig. Alikevel fenger det siden stemninga slår ann. Man spiller en liten jente som prøver å rømme fra et sinnsykehus eller no mens hu spiser deignøtter og pisker sykesøstre og andre fnaskebukker med tvangstrøya si. Kosta bare 24 spenn for morroa og det var det verdt.

Jim Sterling fikk som alle andre i spillpressen julekort fra Sega i år, men det var to av de ansatte som glemte å signere han sitt så de sendte noen bilder av det. :)

Fra nå av er det bare jeg som har lov til å poste i denne tråden.

Hvis noen spør EA om dette, svarer de da at A. det er egentlig mye fler folk som spiller mesterraseutgaven enn på noen av konsollene eller B. at folk på PC er jævla mye bedre til å samarbeide og spille spillen orntlig?

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det har da aldri vært noen tvil om at de aller fleste konsollkidsa ikke begriper noe dypere enn pek og skyt?

Vel BF3 til PC og babby blir to relativt forskjellige spill hvis Dice holder det de har lova (noe jeg ikke tror før jeg ser). De vil ha de samme bretta i MP, men mesterrasen får utvida utgaver med dritt som strekker seg i alle rettninger mens babbyene kun får kjempe om mindre deler av de samme karta av gangen.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Besøkte et søskenbarn av meg som spilte BLÅPS på 360. Folk gadd ikke en gang revive andre spillere som var døende, de bare gikk rett forbi...

Minner meg på at jeg var på besøk hos nevøen min i kveld og etter at jeg var ferdig med å spinne Beybladene med han yngste så fikk jeg teste CODBLOPS for første gang. Første jeg gjorde var såklart å gå til menyen i den stolen, rive meg løs og løpe bort til PCen for litt heftig Zork. Ble trofe på eldstemann mens jeg prøvde å forklare han yngste hva dette var for et spill og at selv faren hans var for ung til å ha spilt det. Fant desverre ikke no gru som kunne spise meg.

Jeh, når yngstemann kommer på besøk til bursdagen min i februar skal han få to orginale Beyblades som av en eller annen grunn havna hos oss når det var populært i... når faen var det populært? Det er den nye jojoen? I mellomtiden har Pokemon hele tiden holdt stand så heh.
Transformers og. Heh.

Men ja, disse nye Beybladene er i rent metall så det blir en ren kuriositet for ham. Å kjøre en snurrebass i metall mot en i plast er ganske trist. Men han får sikkert litt creds for å ha dem da.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hva faen gjør det spørsmålstegnet der, dette er garantert GOTY.

Skulle ønske det var litt tydeligere hvem som hadde laget spillet da, fikk det ikke helt med meg.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hva tar du meg for? Allerede installert.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er allerede ute og du kan kjøpe det for tretten dollaz på hjemmesida herregud.

Se der ja. Her er forøvrig de offisielle talla for hvor mye folk ha spilt BC2 så...
PS3: 89,966,378 hours
Xbox: 94,837,278 hours
PC: 54,888,468 hours

CyberK

Finner ikke på noe.
Med andre ord så har EA fortsatt mange flere kunder på konsoll, de er bare ikke like kompetente. Se om de bryr seg. :/

Vel, jeg anskaffet det på PS3, føkk the haterz osv. Selv om jeg noen ganger rager over å være den eneste på laget som faktisk tenker på laget. Raker inn flesteparten av poengene mine på team actions tror jeg, selv om jeg selvsagt ofte tar min død av det grunnet manglende backup.