Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Detta er sikkert old men :lodin:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
En liten heads-up til dere som har vært like kule som meg og kjøpt Warhammer: 40,000: Dawn of War: II: Retribution gjennom Steam (eller som kjøper i aller nærmeste framtid): Betaen er ute og kan lastes ned fra Steam. Antar det bare er flerspiller men jeg sjekker'e ut. Siden Dawn of War II var griseartig i flerspiller og jeg irriterer meg over at jeg ikke har spilt det mer, liksom.

Bare så synd at han ikke har putta noe av det inn i spillet. Eller rettere sagt, ingen fra Mojang har putta noe i spillet de siste ukene. Det neste blir at gullfisken til dama til Notch dauer så da trenger han noen uker til med fri.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Forferdelig.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nå sitter du garantert der og spør deg selv dette: "Selv, hva er dagens ultraobskure retro-spillside skrevet av en med aspergers som lærte seg webdesign i 1994 og ikke har sett poenget med å oppdatere kunnskapen i etterkant?", og da kan jeg avsløre at dagens ultraobskure retro-spillside skrevet av en med aspergers som lærte seg webdesign i 1994 og ikke har sett poenget med å oppdatere kunnskapen i etterkant er Blame the Control Pad. Som jo er en søt tittel på noe som er ganske søtt på flere andre måter også. Dette er metervis med info om dønn obskure saker, samlet av en nådeløs kar. Selv om det er litt varierende nivå på betraktningene er det unektelig artig å lese om eksempelvis Broadcast Satellaview-X og Battle Out-Run i form av et mer sammenhengende narrativ enn jeg har sett før. Blant annet fant jeg ut at sistnevnte spinoff faktisk fikk en utgave med støtte for sånn rødgrønn stereoskopisk 3D. På Master System. Hadde jeg betalt for noe sånt da jeg var liten ville jeg mest sannsynlig grått blod med tanke på hvor mye det ville kosta.

Her er noe som er old, men siden jeg ikke har sett det kan det hende det er noen andre som også ikke har sett det og derfor poster jeg det.

Og i andre nyheter har Activision akkurat kanselert alt som heter Guitar Hero, siste True Crimes og gitt en haug med utviklere fyken. Det eneste de vil fokusere på framover er COD og WoW. Så får vi se hvor lenge det kan vare og hva det betyr for neste Transformers.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Snakker vi to COD i året snart da? Og et COD-MMO? Og Tv-serie? Og film? Action figurer, snacks, land osv osv?

D

Deleted member 91

Gjest
Gud jeg håper folk ser seg mettet på CoD snart. Battlefield bitches, det er der det blir å skje.

Kilik

Lokal moderator
Også Tony Hawk-serien er lagt på is etter skuffende salg. Men nytt Transformers, Spider-Man og X-Men skal slippes i år.

Heldigvis ser det ut til at Blizzard i stor grad får kjøre sitt eget løp: Diablo III trolig utsatt til 2012, Acti forventer ingen Blizzard-spill i år

Det ble solgt over 20 millioner kopier av Call of Duty: Black Ops i Q4. Activision tapte forøvrig 233 millioner dollar i samme kvartal...

Shinra85

Spillegals effort emo
Lego Black Ops

Metal Gear Solid