Nå sitter du garantert der og spør deg selv dette: "Selv, hva er dagens ultraobskure retro-spillside skrevet av en med aspergers som lærte seg webdesign i 1994 og ikke har sett poenget med å oppdatere kunnskapen i etterkant?", og da kan jeg avsløre at dagens ultraobskure retro-spillside skrevet av en med aspergers som lærte seg webdesign i 1994 og ikke har sett poenget med å oppdatere kunnskapen i etterkant er
Blame the Control Pad. Som jo er en søt tittel på noe som er ganske søtt på flere andre måter også. Dette er metervis med info om dønn obskure saker, samlet av en nådeløs kar. Selv om det er litt varierende nivå på betraktningene er det unektelig artig å lese om eksempelvis
Broadcast Satellaview-X og
Battle Out-Run i form av et mer sammenhengende narrativ enn jeg har sett før. Blant annet fant jeg ut at sistnevnte spinoff faktisk fikk en utgave med støtte for sånn rødgrønn stereoskopisk 3D. På
Master System. Hadde jeg betalt for noe sånt da jeg var liten ville jeg mest sannsynlig grått blod med tanke på hvor mye det ville kosta.