Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bare sånn for rekorden så er jeg ikke noe misunnelig på synthveggen til Deadmau5. I det hele tatt. :argh:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
RPS har mekka ei liste basert på artikkelserien deres om de beste PC-spillene noensinne ever, og dermed har du en liste over 122 PC-klassikere du bør spille. Så, hvor mange spill på den lista mangler dere? Jeg mangler fjorten. Hint: Hvis det er no simulatorings har jeg mest sannsynlig skippa det.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Har bare spilt 38, men det gjør ingenting fordi lista var dårlig. Hvor er Starcraft? Jeg mener, hallo?

Feil, den lista er bra, det er du som er dårlig. Riktignok mangler det saker som Hidden & Dangerous 2 (mens enern som suger minkeballe er med), men alt i alt er den habil. Ihvertfall i motsetning til alle andre sånne lister noensinne.

Her er noe man kan gjøre med en PSP.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Mens jeg har erfart 94 av dem. :smugdog:

E: Neste måneds Game Informer forside.
Se på meg, jeg har ADOBE PHOTOSHOP sånn at jeg kan screenshotte at jeg har en bildefil på PC-en min! (og det nest styggeste Windows XP-temaet)

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Nytt indie spill som kommer til å bli kjempe stort !!!Kjempe bra vann effekter og realistisk gress.

Planen er å slippe det på indiedillet til 360 som mesteparten av Europa aldri får leke med. Uansett nekter jeg å tro det blir sertifisert siden MS ikke kommer til å ville ta i denne ripoffen med en ti fots pinne.
I mer realistiske og artige nyheter har Mojang annonsert at MC skal portes til iOS og Android i løpet av året.

E: Og i anledning gårsdagens viktige happening.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det der Zelda-bildet var så fett at jeg måtte skjære det i fire biter og mekke widescreen-wallpaper av det. Hvis noen vil ha er det bare å si fra.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Er mest bare spent på å se åssen du løste dét, så hiv opp.