Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Er ikke Halo mer sånn "er det riktig at innstillingene skal være sånn? trykk X for å invertere"?
 
D

Deleted member 91

Gjest
Kan det være The Darkness jeg tenker på da? Jeg innbiller meg at det var noe tidligere enn det også men kanskje jeg bare er homo. Vi får se (nei).
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nei det gjorde de ikke i Halo 1. Første spillet som gjorde det var The Darkness.
Er du dritings. Da The Darkness kom ut husker jeg at jeg tenkte "jaha ja endelig ett spill til som gjør det der".
 
Evt. er joken at jeg ikke er en jøde som trenger sånt siden jeg allerede hadde stilt det inn når jeg starta Halo og ikke er klar over at det gjør det. :p

I andre nyheter har noen hacka Codemasters og stært en masse kontoinformasjon. Hele internett klør seg i huet og spør hvorfor noen har giddi det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Dette her er et spill som eksisterer. Av en eller annen grunn.


True Oktoberfest experience on Nintendo DS!
Direct a Bavarian Humpa-Band, finger-wrestle against the mighty Sepp (the strongest man on the Oktoberfest) or catch a ride on the ghost train –a grand total of six fun and exciting mini games will help you transform yourself from a regular tourist to a proper Bavarian! Regain your strength with sausage and beer, train your brain with the Oktoberfest-trivia quiz or just enjoy the soothing polka-soundtrack . . .
:psyduck: