Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Gjett hvem som og måtte gjeste Fallon? Var ikke helt sikker på hvor dette passa siden hele greia er en generell elsk til Nintendo.

Akk ja, denne Zelda-helga gav ikkje minde elsk til serien for min del. :D

(sjølv om eg whina som ei lita jente over Majora's Mask, teite meg.. Digger spelet, men ikkje som speedrun)

CyberK

Finner ikke på noe.
De har vel endelig klart å få hver eneste person som noensinne kunne finne på å kjøpe det til gjøre nettopp det. Nå er det hattebasert økonomi som gjelder! :p

Har hatt Team Fortress 2 siden launch, men har aldri dratt meg inn for å spille det. På den tiden var det Source som opptok meg, og det meste av min tid. Kanskje det er på tide og ta seg en liten tur inn for å sjekke om dette er noe tess :D

Jeg har hatt TF2, men har aldri helt klart å la meg fascinere. Kanskje tiden er inne for å prøve på nytt, men jeg stiller meg litt skeptisk.

Massene seie at TF2 er fantastisk. Massene seie også at fotball, Counterstrike og country er fantastisk. Tillater meg å gi blaffen i massene. Men kjekk trend med gratis spel + kjøp av DLC.

Jante

privileged CIS shitlord
TF2 er kult hvis man spiller det med bros. Helst bros fra dette forumet.

TF2 er den beste lagbaserte spillen, vil tørre å si at få eller ingen spill slår TF2 når man spiller med bros, som Jante sier.

Speaking of, kanskje TF2-tråden skal bumpes snart.

Nei, for da skal vi prompe Homofront-demoen på xbox, men imorra, da skjer det.