Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Og da var det på tide å reinstallere Unreal Tournament 3:

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Dere husker There's a Zombie on your Lawn-videoen fra da Plants vs. Zombies kom ut for cirka tredve år siden? Vel, PopCap driver tydeligvis fortsatt og reklamerer for herligheten, siden det nå har kommet en ny musikkvideo. Og den er... vel.

 
Portal gratis på Steam nå, hvis det ikke er blitt sagt før.
 
Jobber med saken ut av skaptet-tingen, og har lasta Portal ned, selv om jeg allerede har det til Xbox 360, men jeg likte det bedre på PC, ja.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kudos for at de hadde med begge de "hemmelige" oppstartslogoene til GameCube.
 
Se her ja. Endelig så det ut til at noen skulle lage et ålreit nytt superheltspill av Avengers. Det kan vi såklart ikke ha no av så det ble kanselert og alt som er igjen er litt opptak av alfaen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Se her ja. Endelig så det ut til at noen skulle lage et ålreit nytt superheltspill av Avengers. Det kan vi såklart ikke ha no av så det ble kanselert og alt som er igjen er litt opptak av alfaen.
Det så rimelig middels ut. Ble sikkert kansellert fordi det ikke var nok dubstep i traileren, alle veit jo at det er det eneste som gjelder.
 
Vil bare få slenge inn at jeg selv har Limited Edition av GoW3, og den er awesome!
Jeg anbefaler å investere i den om man har tenkt til å kjøpe spillet i utgangspunktet :)