Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Gleder meg til det der kommer ut i Europa hahahaha. :penga:

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig

Føler meg skitten. :(

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Drit i PETA og les heller Prequel, en illustrert beretning om en eks-alkoholisert Khajit på eventyr i Cyrodiil. Spoiler: Det går ikke så forferdelig bra for henne. Er ganske langt, og som dere raskt ser er det som skjer iallfall til en viss grad basert på kommentarer fra folk, men han/hun (aner ikke) som tegner og forteller er rimelig god. Les iallfall til Katia tusler av gårde til Kvatch og hør på sangen hun nynner. :3

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen

CyberK

Finner ikke på noe.
Blæh, har ikke lyst på en ny runde med konsoller ennå. Føler at jeg ikke har fått nok ut av dagens ennå, begynner tydeligvis å bli gammel.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
"Just a joke" er vel en grei beskrivelse av PETA som helhet. Digger det navnet, forøvrig: "People for Ethical Treatment of Animals". Så bare jeg påpeker at i følge min personlige etikk så er det helt superkvalitet på den å flå bikkjer levende så er det A-OK, med andre ord.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
I annet nytt må man spille gjennom en titimers singleplayerdel før man får lov til å spille multiplayer på nett i Resident Evil Revelations
Hvorfor gjør folk dette? For det første har et utall undersøkelser vist at utrolig mange ikke spiller gjennom spillene sine, for det andre ser jeg for meg en del problemer med tap av savegames, spilling hos en kompis, etc. Omtrent like poengløst som at man måtte runne Ocarina of Time 3DS før man kunne gå løs på Master Quest (litt verre i sistnevnte, for hvem faen har ikke spilt Ocarina of Time før?)

Buggz skrev:
Omtrent like poengløst som at man måtte runne Ocarina of Time 3DS før man kunne gå løs på Master Quest (litt verre i sistnevnte, for hvem faen har ikke spilt Ocarina of Time før?)
Så jævlig dette. Hadde fått min dose OOT etter første runde, så eg vil vente ein stund før eg gyver ordentlig løs på Master Quest. Skulle tru dei ikkje tenker på at det faktisk kjem ut nye spel heile tiden.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Sitter på Barcraft med JustinCase nå. Øl var litt ålreit og stemninga er faktisk ganske god her. Vi klapper og jubler når resten av lokalet gjør det. Det blir en pils til før stikker.