Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Shinra85

Spillegals effort emo
Gikk på facebook-siden til bandet jeg er i for å huke tak i en podcast fra P3 der vi blei spilt, fant denna her;

nå skal det sies at jeg ikke liker CoD (eller er blodfan av musikken jeg kjører vokal på),men man følte seg litt stolt når man hørte stemmen sin i en sånn setting, især når man ikke aner hvem personen som har laget det er

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Sorry, skulle ha visst at South Park var kunst på høyt nivå.
Så så, tenk på blodtrykket.

"Dette vil ikke imponere gåsehud på fingerneglene deres, så vi sparer penga og kjøre animestil". Akkurat animasjonen er noe av de som gjør at dialogene leveres så bra som de gjør, det er en detalj som er med å på å gjøre den tilsynelatende grove animasjonen ganske avansert og ikke minst underholdende å se på. Materiens fakta er at lipsync ikke nødvendigvis betyr at en døv person skal kunne lese det. Til og med Terrence & Philip har lipsync.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hellige jesus, forhåndstitt på FXAA 4.0. Jeg aner ikke hvor mye overhead stæsj som det der medfører, men hvis det holder seg på omtrent samme nivå som FXAA ligger på i dag er det seriøst gæærn faenskap. FXAA på Duke Nukem 3D kan dog henge seg.

Får vondt i øyne og hodet av den svake blur-effekten hele bildet har men det ser mer realistisk ut, spesielt det Lego Harry Potter-bildet som ser ut som noe fra Pixar om man ikke ser altfor nøye på det.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vel; all AA dreier seg om å jevne ut overskarpe detaljer i et bilde, det blir opp til hver enkelt om det ser best ut med jaggies eller blur. Hvis man spiller på PC, iallfall. Det jeg reagerte mest på var at bildene i artikkelen var i så sinnssvakt lav oppløsning, litt vanskelig å danne seg et skikkelig inntrykk. Likevel var det rimelig tydelig hvor mye bedre temporal AA-greia og supersampleren funka.

Det jeg reagerte mest på var at bildene i artikkelen var i så sinnssvakt lav oppløsning, litt vanskelig å danne seg et skikkelig inntrykk.
Dette, jeg måtte åpne begge sammenlikningsbildene i hver sin fane i Chrome og veksle mellom dem for å se direkte forskjell. Og sitte med ansiktet en centimeter fra skjermen.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Og ellers, hvem skal være med på NM i gameplay? Litt pussig at påmeldingsfristen er 20. desember og man må presentere en prototyp 7. januar, men dette virker artig, sjø.

PS jeg meldte meg på. Gjør det dere også, smell sammen noe i Game Maker eller FlashPunk.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Hun der, ja. Har sett flere av videoene hennes og hun er ganske flink. Vil gifte meg med henne.

Her er mer om dette:

Hun er waifu-materiale ja.

Sorry dobbelpost, jeg er så lamslått av denne fine musikken
:eek:

Elsker den Chrono Cross-coveren sjølv om eg aldri har spelt det spelet sjølv. Synd, egentlig.

Flott å sjå at det faktisk er talentfulle musikere som samarbeider med folk som kan fikse årntli kvalitet på videoen også. Ho Waifu-materialet over har crappy kamera og bakgrunnsmusikk. Blurgh. Ei pen og flink jente burde vel kunne samarbeide med andre folk med bedre utstyr og kunnskap om opptak. Koster ikkje mykje for å få bra lyd og bilde frå heimestudio lenger.

edit.
Nolan North eier btw!