Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har jo sett Flatout 3 til PC på Steam innimellom, og siden jeg likte de to forrige har jeg fundert på om jeg skulle impulskjøpe det. Tenkte hver gang at det kunne være greit å se det an, og det later det til at var en ganske god ide. Noen som kan huske å ha sett en 1/10 hos Eurogamer før?

Shinra85

Spillegals effort emo
Leste posten 7 ganger før jeg så Flatout og ikke FallOut. Klarte ikke å få det til å stemme i det heletatt.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Den tubben Lodin posta for en sliten stund siden var vel grusom nok til at ingen bør røre det spillet noensinne.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Gadd ikke se den, men jeg sjekka ut trailerne i Steam etter å ha lest omtalen. Det går seriøst ikke et sekund engang mellom hver gang fysikkmotoren spasser ut og slenger ei kjerre eller en fysak inn i en vegg.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ny ClassicsOfGame!

Hvis du også blir facinert av arkitekturen i spillet så går det an å finne ut mer om det her.

En pose Ahlgrens biler er fremdeles billigere, så tror jeg står over.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Ingen Seung Mina, ingen buy :ras:
Edit: Liker forresten SWERY-slangen. Er det vokteren av den forudne frukt det skal representere?

Dore

Svelg støv
ser for meg at Activision gjør det samme med Black Ops 2, putter ei lekker dame med mugger større enn fjell. det var vell da Call of Duty fikk 100 millioner solgte units på uke 1.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så ja, Eurogamer ga som nevnt Flatout 3 1/10, og Edge slang seg på de også. Hva er den beste måten å møte kritikken på? Jo, ved å kalle Eurogamers anmelder en løgner og hevde at alt som var gæærnt i spillet er blitt fiksa nå (rull litt nedover, brukernavnet til utviklerkisen er markert med grønt). Stay classy der altså.

Min favoritt er denne:
For weeks now, the motionblur or bloom are disabled by default, as is the game speed which has been reduced by half these days, and that's not something that's just been done yesterday: so his remarks make no sense at all.
Så det at spillet gikk for fort og så ut som søppel var noe de fant ut to uker etter at de ga det ut? Jeg vil også bli sånn flink spilldesigner.

Edit: Vil bare kommentere at mugger store som fjell er udelt positivt, sånn forøvrig.

Vil bare påpeke at Ivy er nesten 80 år gammal på den plakaten og i spillet uten at utviklerne vil kommentere mer utover det.

Shinra85

Spillegals effort emo
Er sånn jeg ser for meg alle SG-treff er