Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Mindre enn 10 dager til The Last Story kommer hitover så her er en trailer ^^

Shinra85

Spillegals effort emo
Hmmm. Nesten så man skulle vurdert en wii. Så spenstig ut

Hmmm.. ser kult ut. Noen som vet hvor hardt de smører på animudramaet i det spillet?
Deres forrige spill Lost Odyssey var smakfullt nok så jeg tror det vil være veldig utholdelig.

Uh, Lost Odyssey var en melodramatisk suppe med nesten like irriterende figurer som i [eM] -eNCHANT arM. Your mileage may vary. Dessuten er det ikke samme team i det hele tatt, det er bare Hironobu Sakaguchi som er galleonsfigur. Spillet er utviklet av AQI, som er rebranda Cavia. Cavia har laget megasøppel som Bullet Witch, Beat Down, Drakengard og Stand Alone Complex.

Edit: Ække sikker på om det er dubstep i FarCry, gitt. Det er Machine Gun av Noisia, og de er træddisjonelt D&B. Skjønt, jeg er jo så neger at jeg ikke holder Skrillex som dubstep. Keepin' it real an' all.

Så "PSP vs DS"-greia gjentar seg, kan ikke si jeg er overrasket.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Og Nier :eng:

Dessuten er Nobuo Uematsu med <3
Merker jeg er litt mer gira på dette spillet enn noen FF-spill som har kommet de siste ti åra.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Steampunk-dating her. Håper de har flinke tegnere som kan whippe opp awesome steampunk-shizz på kort tid.

Heh.

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Telltale Games har begynt å pimpe The Walking Dead: The Game.

Spillet anser tegneserien som kanon, og følger en gruppe overlevende som vi tidligere ikke har hørt noe om. Spillet skal visst nok være med actionorientert enn Jurassic Park, på den måten at man ikke driver med puzzles og quick time-events, men mer direkte interaksjon, som f.eks skyting, fri bevegelse osv.. Man får se litt skjermdumper i den youtube-filmen som ligger på sida deres, og stilen ser ut til å være tilnærmet lik serien, bare litt mer stilisert.

Jeg er meget skeptisk etter den totale katastrofen som var Jurassic Park: The Game, men skal nok sjekkes ut uansett. Det blir episodisk, som resten av Telltale sine utgivelser.

D

Deleted member 91

Gjest
Jake Rodkin og Sean Vanaman<3

Føkkitt, jeg er optimistisk. Falt ut av tegneserien men blir nok å sjekke dette ut med mindre det blir helt horribelt (Jurassic Park).