Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Det er ikke en skjerm, det er en veldig liten utgave av touchpadene som finnes på de fleste laptoper. Den skal da erstatte touch-funksjonene alt til Android bruker uten at de helt har fått med seg at det er en fordel å faktisk kunne se hva man plukker på siden det formatet ikke har musepeker.
Favorittbiten min er at de har stappa en vifte inni der, men ikke no sted lufta kan slippe ut untatt på undersida. Ingen skjønner helt åssen det fungerer, men man kan alltids drille noen egne høl.

E: =D

Også Penny Arcade Report er skeptiske.

Første gang man booter opp jævelskapen blir man møtt av en video hvor Julie forteller om alle features som ikke er med ennå og mangler ved dev-hardwaren.

Og her er den geniale måten man skifter batteriene.

Shinra85

Spillegals effort emo
Mine ektefølte beklagelser om evt noen føler seg støtt over at jeg poster noe de kanskje kan ha sett før

Aldri hørt om Pico før, men ut i fra videoen ser jeg at det er en noe mer brukervennlig og interessant leketøy for unger enn det WiiU er. Tipper den er bedre online også.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Før var jeg Jante, men så så jeg lyset og begynte å like Jim Sterling.

Den hadde ikke mer spill av Scarry sine saker, men den hadde masse shizz fra Disney, Bernstein Bears og fåkkings Noddy. Også dette da, Pokeymans på en Sega-maskin. :psyduck: