Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Zzap! 64 !!!

Jeg kjøpte nøyaktig ETT eksemplar av det bladet i sin tid. Det fordi jeg byttet ut C64'en med en Amiga, så da var ikke Zzap! 64 interessant lenger. Men jeg husker at jeg fikk med en demo av Spy vs Spy 2 (Island Capers). Eller var det hele spillet? Blir å jobbe seg frem til det nummeret, for å se om jeg kjenner det igjen.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kunne lest mer av det der hvis det ikke var så elendig skrevet, men men.

Gleder meg helt sykt til Infamous Second Son, så jeg titta innom Pax-panelet dedikert til spillet i helga. Ganske kult, og så fikk jeg nerdgasma og mancrusha på Troy Baker – den "nye" Nolan North (Bioshock Infinite, The Last of Us, default mannestemme i Saints Row 3 og 4, osv osv).

En ting som er litt spess med SR4 er at Nolan North (som hadde zombiestemmen i 3) nå har en egen stemme som heter Nolan North. Det kunne forsåvidt vært artig, men for det meste virker det som det er gjort i siste liten og de har bare gitt ham manuset til Troy Baker. Eneste forskjellen siden de høres så like ut på deafault er det lille de improviserer.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ikke at det kommer til å bli utgitt i eske noen gang, men jeg ser for meg at skaperne av Ultima Forever uansett ville nølt litt med å gå til Eurogamer for box quotes:
[A] grasping and shallow product.
[...]
Ultima Forever's design goes to some evil places.
[...]
This game is a desecration.
Og, så klart, siden dette er Eurogamer, får spillet likevel 2/10. Ikke HELT krise, altså.

Denne videoen er sponset av Frps ubrukelige burkareklame.

Problemet er vel at Uglegutt aldri blir slippi og alt annet som lages her til lands er for babby. Hadde noen starta å mekke IGI3 som et skikkelig nasjonalistisk nårskelskende COD skal du se spenna hadde ramla inn.