Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Ikke mye siden Sega i utgangspunktet ikke hadde no interesse for å gi det ut. Trur faktisk de ikke har mye mer enn navnet sitt på eska i dette tilfellet.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Bare ikke Nintendo begynner å angre. Er vel deres verk at Bravely Default er "pynta på" i Europa.
 
Sorry if this somehow belongs in gaming discussion.

Anyway, tomorrow my daughter is scheduled to be born. I'm freaking out and all that, but that's not why I'm here. Since day 1, her first name was always going to be Tali'Zorah. It's not necessarily "named after Mass Effect", but rather my wife fell in love with the name during our first playthrough of ME1 many years ago. Confused friends and relatives are told "we wanted a nice Quarian name" just because it's funny to see the confusion become worse.

All that aside, a couple of people have told me that we're nuts for giving a child that name. I like it a lot, I'm assuming she'll like it, and I don't think she'll get teased for it or anything like that. Out of curiosity, am I totally off base about that? For further discussion value, this thread can be about the entire concept of video games being used to inspire names.
Heh.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør


Bare en kjapp heads-up om at en av årets beste speedrun-marathons, AGDQ, starter om noen knappe timer nå. Hele timeplanen ligger her (automatisk justert etter lokal tidssone). Litt synd at mesteparten av det jeg virkelig vil se går midt på natta/grytidlig her, men blir nok å ha på streamen i bakgrunnen uka lang uansett...

E: Live nå! Og her er direktelink til twitch hvis hovedsida er ustabil.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så joda her er en speedrun av Super Mario World på litt under tre minutter. Først så er du litt sånn :eek: og så er du litt sånn :psyduck:

 
Webdemo med tre brett fra nyeste Dismount som slippes som Early Access på fredag. Lurer litt på å coppe siden forgjengern på padda var jævlig god tidtrøyte.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Litt usikker på hvor jeg skulle satt dette, står mellom spillfisletråden og Spillmusikktråden.


Så, starbomb, aka ergoraptor og Ninja Sex Party (Aaron og Danny fra Game Grumps) har laget et album med parodilåter som har tvspilltema, altså de tar f.eks for seg Mega Man i terapi, Luigi som proklamerer sin kjærlighet for Peach (som Mario ødelegger med rapping), Rap Battle: Ryu vs Ken ...

Høres rett og slett ut som en nerdeversjon av The Lonely Island. Synes det fungerer overraskende bra, låtene er gjennomførte og det herjer rett og slett

Spotify: http://open.spotify.com/album/14N06uP4jozH8azjKvvgAZ

Luigi's Ballad:
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jepp. Siden jeg ser tre episoder av Game Grumps hver kveld men har på adblock, så kjøpte jeg albumet. Artige greier, spesielt hvis du kjenner folka.

Min favoritt er kanskje Ryu vs Ken: Rap Battle (can you lose to me in a rap battle? Shu ryu can...)


Danny er den kuleste. Skulle ønske han var min venn. :$
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Sjekker som regel mer enn tre per kveld (tar igjen gamle serier), og liker det mer og mer. De har forsåvidt klart å treffe den samma nerva de har i LP'ene sine. Liker da spesielr Aaron og Danny sammen (Metroid-serien de gjør nå er fantastisk). Planer om å skaffe den på fysisk format, så de hadde den på CD.