Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen


Vil du være min Bobson Dugnutt, så kan jeg være din Sleve McDichael.
 
Nå er jo Metroid ute på 3DS, og jeg ramla oppi et høl på Youtube for noen timer siden og endte etter hvert opp her:


Gammalt nytt for noen, men jeg kjenner igjen den barnlige fryden. Det er få ting som er så digg for reptilhjernen som et skikkelig comeback.
 
YESSS! Endelig kan du føle ei kjipe vifter blåse litt varm luft på deg mens no ræva lys er røde fordi du akkurat sprengte ei tønne i Wolfenstein! Vi mekker dette for bare 60.000 dollars.

 
Hvis du har respekt for deg selv har du selvsagt abbonnert på LGR lenge nå, men for dem som ikke har det—denne var over snittet artig. MS-DOS 6.22 på en ny AMD Ryzen-PC—hva vil skje?

 
Gloriøst.

Jeg aner ikke hvor mange timer jeg har lyttet til den Wii Shop-låta, men det er mange.
 
Visceral er daue. Mest kjent for Dead Space og for at de med en gang etter det lot EA gomle dem opp. Etter Dead Space 3 fikk de holde på litt og mekka på no Star Wars, men nei!
Gomla opp og bæsja ut.

Wayforward er blant de småstudioene som gang på gang har fått tilbud og har takka nei. De er der ennå og slipper spill lisensert på The Mummy snart. :riffa:
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen

Kan være noen av dere har sett denne videoen, da den ble pushet ganske hardt av Youtube i en stund. Det er en historie om et mystisk arkadespill, potensielt designet av CIA, som et slags The Last Starfighter-aktig rekrutteringsverktøy med subliminale beskjeder. Det er en interessant og velprodusert video, så den er verdt en titt selv om den er over en time lang.

Vel, James Rofle ble iallfall fascinert av historien, for årets Sinnanerd, som både er nummer 150 og en Halloween-episode, er en føljetong hvor Nerden finner dette kabinettet på et gammelt lager.

De laster opp disse videoene en per dag på Cinemassacre Plays-sidekanalen, og der er det bare Motherfucker Mike-piss, så jeg hadde ikke visst om det hadde jeg ikke tilfeldigvis sett det i Facebook-feeden.


Antagelig vil de laste opp en komplett video på hovedkanalen den 31.
 
Burde vel gått for Maluigi, men men.

Uansett har Bowser spesifikke kommentarer i forhold til hva Mario har på seg.

Og her er en kis som kuker rundt med kameraet i Silent Hill 2 så man kan se ting utviklerne ikke hadde ment. Du vil ikke tro hva som er under maska til PH eller hva James har i bilen.

I hine dager dreiv jeg litt å mekka brett til Douk3D og det er artig å se at SH2 sine speil fungerer omtrent akkurat som i Build. Du mekker ett rom som er relativt likt på baksida av speilet.
 
Sist redigert: