Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Mener fortsatt det er spillet med det beste gameplayet of all time, delt førsteplass med Sekiro. Og storien eier. Har bare en annen stil og er pacet annerledes enn de gamle spillene. Den ene store flawen er at de ikke rakk lage ferdig slutten og lanserte spillet uten.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
MGS V er et sånt spill som jeg spilte i flere timer den første dagen også rørte jeg det aldri igjen selv om jeg på ingen måte mislikte det. Nå har jeg til og med kjøpt det igjen på PS4 for 35 kroner eller noe, så kanskje jeg starter på nytt en dag.
 
Lasta ned det og Ground Zeroes igjen siden jeg trenger noe å dille med etter Nauts 2 og Lost in Random.

Jo også spill Nauts 2 og Lost in Random da.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Sinnanerden har vært meh ganske lenge nå, men dette var en koselig episode som nesten føltes som om den kunne kommet ut i glansdagene.

 
Er jo ikke noen nyhet at Nintendo ikke lenger gir no pul i hva folk putter på sjappa deres mens Sony er noen fiseminker, men i alle dager?


 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Det er jo ganske morsomt at de har "sensurert" spillet ved å gjøre damene om til kaniner, men de har jo bare gjort det heitere for furries =D
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Litenmyk/Xbox har serie gående på YouTube om historien til xburken. Episoden om Red Ring of death var spesielt interessant
feilrate på 35% til 40% på den første revisjonen

 
Litenmyk/Xbox har serie gående på YouTube om historien til xburken. Episoden om Red Ring of death var spesielt interessant
feilrate på 35% til 40% på den første revisjonen

problemet kunne vært løst med kun en liten oppdatering av vifte profilen.. fordi maks varme var rundt 100-110 i vifte profilen... og stiller man den ned til 85-90 så funker den helt fint ( hvis den ikke har blitt overopphetet før .. )..
 
Retrostack har laget en liste over de 100++ beste nye indie spillene på NES og jeg tror det er noe for alle der. Over 10 av spillene er fra NESmaker miljøet som er ganske kult, og et av kravene han har stilt for å bli med på listen er at spillene må være tilgjengelig som ROMs du kan laste ned på f.eks telefonen. Hvordan man får tak i spillene er enkelt forklart i artikkelen og endel av de er nok gratis digitalt. Jeg har fire titler på listen, Doodle world, Battlekid 1 & 2 samt Micro Mages som alle verdt å spille igjennom.

100++ beste NES indie titler
 
Awesome games done quick er godt i gang og her er oversikten over hva som skal spilles:

gamesdonequick schedule

Tror jeg skal få med meg Eternal Darkness som frokost TV i morgen kl 06.16.

På torsdag er det flere Castlevania spill samt Keep talking and nobody explodes som de nok har noen morsomme løsninger på.

Dark Souls boss race på fredag kl 17.56 kan også bli underholdende.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Wednesday, January 12th
Returnal - 1:06:00 Fresh File Any% — PS5

Den blir å se. Spent på hvordan man har klart å lage strategier for å klare seg gjennom - samme hva spillet kaster på deg av RNG.
 
Om du trodde det var mye Vore-fetish rundt Kirby før har du ikke sett den nye traileren hvor han spiser biler og brusautomater. :woomy:


25 mars blir en bra dag.
 
Nye Kriby ser megakos ut.

Og hater litt hvor gira jeg ble av mariokart DLC, heller enn at det kommer en ny en. Dette er vel spikeren i kista for egen Switch-mariokart? Mer enn dobling av banene for 25 dollars er uansett en fin pris. Men hater litt at det dumme mobilspillet nå er canon! :argh:
 
Tingen er vel at Nintendo har spurt seg selv hva faen de kan gjøre med et niende spill. Enda en råtten gimmick som Double Bæsj? Istedet kalle det Super Smash Karters og dra inn enda fler Nintendo folk? Grafikken kommer jo uansett ikke til å være no bedre. Like greit med mer DLC da.

Sånnn ellers har jeg forøvrig for en gangs skyld lov til å være pretensiøs JRPG hipster. Spilte Live a Live for en million år sida etter å ha lasta det ned fra sida til Arch Nacho og Tortilla Godzilla. Virker ikke som noen andre på twatter hadde hørt om det og istedet pissa på seg over mother 2 og 3, til tross for at de fins til WiiU allerede. Var først når Toby Fox hypa det at alle poserene gikk bananas. :riffa:
Det er forsåvidt et veldig artig spill og den nye grafikken er rimlig lekker.