Spillmusikk!

Perfekt og feilfritt.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Gjett hvem som har bursdag i dag da. Vi feirer med en tre år gammel video.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Og her er den årlige bursdagsvideoen:

PS.

Skulle du sett. Det viser seg at Kid Icarus: Uprisings soundtrack sparker ræv så holder. Eksempel:

Ut ifra credits som er lagt ut på tuben, ser jeg at Yasunori Mitsuda, Motoi Sakuraba, Yuzo Koshiro og Noriyuki Iwadare har jobbet med soundtracket. Masahiro Sakurai kan det med å samle inn japanske stjernekomponister for prosjektene sine. Av med hatten.

Lodin

Der Waaaah
Kommer nok til å kjøpe det. Selvom det etter sigende ikke er skikkelig bra så virker det som utviklerne har lagt skikkelig mye elsk i det, på alle fronter.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ellers da? Jo, musikken i Fez er faens fantastisk. Soundtracket slippes den 20., kommer til å koste $5 og hvis du liker ambient/synth-styr så er det lurt å sjekke ut uansett om du ikke bryr deg om Fez. Anbefales å sjekke ut for de som ikke har spillet: Beacon, Forgotten, Spirit, og Knowledge. Øh, og resten da, men de er mine favoritter av de som ligger ute nå. Det er dog flere låter i spillet som er skikkelig, skikkelig bra som ikke er tilgjengelige ennå, så jeg gleder meg til herligheten blir tilgjengelig. ^^

Denne tråden blir ikke brukt nok...