Spillquiz

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Andre gang på ei uke Stranger's Wrath har dukka opp for meg. Et hint om at jeg må få spilt det, antageligvis.
 

Terje

mostly harmless
Jo, jeg fikk med meg at Abe spillene kom på Steam. Men de har jeg på PS1 allerede. Derimot har jeg aldri anskaffa meg krysskasse, og har ingen videre planer om det heller. Så det hadde ikke gjort noe om Munch's Oddysee og Stranger's Wrath dukka opp på mer fornuftige format.

Vel vel. Husker noen hvem denne karen er?

 
Montesuma's Revenge, 1996!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Flytta innleggene om Suikoden over i en egen tråd, til glede og nytte.
 
Et spill som faktisk var ganske fett om man hadde muligheten til å spille online.


 
Du skal få rett for den.

Ignition heter det, og det ble abandonware (altså gratis) i fjor. Holder seg rimelig bra og, selv om fysikken på bilene er litt jalla til tider.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Argh, teit at jeg ikke huska den. Ignition var jo kongen i gata da jeg akkurat hadde fått meg Voodoo 2.
 
Tar en ny en jeg.

Siden jeg er ganske så glad i boksing tar jeg en som er litt på kanten av hva som kan kaller spillquiz.
Dette er et spørsmål til PS3 versjonen av spillet. Kan godt hende dette stemmer med de andre konsollene sine cover også, men jeg gidder ikke sjekke nå.

På coveret til Fight Night round 3 kan vi skue en relativt legendarisk bokser. Hvem er denne bokseren?

Superpluss hvis du også vet hvem han skal bokse mot i kampen som spås til å bli årets kamp.