Spillquiz

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Egon Olsen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hey, er ikke jeg som stiller spørsmål om boksing i en spillquiz.
 
Siden jeg reiser bort for helga og ikke vil ha internett kan jeg opplyse om at det er Oscar De La Hoya på coveret. Det er tydelig at ikke mange liker boxing her, så det sier dere vel ikke stort at han skal møte Pacquiao i ringen 6. desember. Velvel. Synd for dere.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Jeg flesker til med et nytt spillrelatert spørsmål: Hvor reiser Jostein i helga?

Det er spillrelatert fordi Jostein av og til spiller spill.
 
De la Hoya er også med på spillet. Så sånn sett så er det jo en av karakterene du kan spille som. Jeg kunne formulert det slik; "Hvem av de spillbare karakterene på Fight Night round 3 er avbildet på PS3 coveret?" Så nei, det blir ikke det samme. Tråden hadde uansett vært død noen dager, jeg ser ikke en ny quiz har kommet opp mens jeg var på sørlandet, så my god. Er ikke som at jeg gikk i veien for quizen på noen måte med et spørsmål som kanskje lå litt i gråsonen. Så hva kan jeg si. Skammen.... den er ikke akkuratt tilstedeværende.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Greit.

Okay, hvilket spillnavn er det jeg har blokka ut av denne vanvittig classy reklamen?

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
For saken eller mot saken? Samma det, riktig svar.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Bakgrunnen min i store deler av 2003, hvis jeg ikke husker feil. :D
 
Får prøve å få litt liv i tråden igjen med en lett en:

Hvor mange dager er det før verden går under når man starter Zelda: Majoras mask?

Sleng opp nytt spm når du klarer det.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
3 hele dager.

Jeg er en journalist som skal hindre en flokk utenomjordiske å gjøre om alle jordboere til idioter. Hvem er jeg? Profftips: Svaret på spørsmålet er også navnet på et spill.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Hei! Jeg er et skikkelig ræva spill. Jeg har et ekstremt kult cover som tiltrekker mange unge (dumme) kjøpere. Jeg kan tilby deg kajakpaddling, mountainbiking og snowboard i ørten forskjellige land. Alle banene er like, og du må fullføre de på tid. Fysikken er fraværende og når du snakker til meg, svarer jeg ikke. Dessuten er jeg stygg. I det minste har jeg hvertfall ekstremsport på menyen. Jeg kom til den gode gamle grå like før årtusenskiftet, men i følge noen anmeldere burde jeg ha kommet minst tre år tidligere. Da hadde jeg bare vært middelmådig, ikke ræva. Jeg har en score på litt i overkant av 40% hos Gamerankings, og selv synes jeg dette var litt vel snilt. Jeg burde ha vært terrible, som Gamespot kalte meg.

Sheffield var sikkert den eneste som var dum nok til å kjøpe meg, her på forumet.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Det er helt FEIL!

Såvidt jeg ser har 3Xtremer hverken kajak, snowboard eller mountainbiking.


Jeg kan hinte litt mer om spillet mitt: Det er franskutviklet og det har ingen oppfølgere eller forgjengere.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Ugh, jeg la bare merke til tre sportarter og så glemte jeg meg helt bort etter jeg så videoen. Du klarte å kjøpe noe verre?