Spillquiz

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nei, jeg forholdt meg til din beskrivelse, og der virket det som du vektla konseptet mer enn selve gameplayet.
Såklart, fordi jeg skulle gi et kort sammendrag jeg kunne basere analysen min på sånn at jeg kunne kommunisere noe med mening som ikke fylte to-tre sider. Du veit ikke hva som stammer fra den eksplisitte historien og hva som kom fram under spilling. Dermed kom jeg med min avmålte og velbegrunnede vurdering av dine påstander i mitt forrige innlegg.

Og se her du, gjennom skodda og feberen later det til at Buggz vet hva som er hva.

Men hva du valgte å legge vekt på i din beskrivelse forteller meg mye om hvordan du opplevde spillet, og også hva du regnet som viktig ved det. Du utelot mye snakk om grafikk og generelt gameplay, men brukte mye tid på å forklare/reflektere over konseptet. Ergo var det konseptet som utgjorde mye av din spillopplevelse. Jeg trenger egentlig ikke å vite hva spillet handlet om, men du bekreftet poenget mitt ved å fortelle hva det handlet om for deg. God historie og godt konsept > godt gameplay og god grafikk.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Men hva du valgte å legge vekt på i din beskrivelse forteller meg mye om hvordan du opplevde spillet, og også hva du regnet som viktig ved det. Du utelot mye snakk om grafikk og generelt gameplay, men brukte mye tid på å forklare/reflektere over konseptet. Ergo var det konseptet som utgjorde mye av din spillopplevelse. Jeg trenger egentlig ikke å vite hva spillet handlet om, men du bekreftet poenget mitt ved å fortelle hva det handlet om for deg. God historie og godt konsept > godt gameplay og god grafikk.
Det jeg skrev istad om at du tar feil og at mye av det som gir verdenen mening kommer fram gjennom gameplay valgte du å overse slik at du kan late som om at du har rett? Greit. >_<

Det var ikke det du vektla da du beskrev spillet for meg. Jeg tror mer på hva jeg blir fortalt gjennom måten folk sier det på enn hva som faktisk blir fortalt.

Du har heller ikke sagt et ord om hvordan gameplayet tilpasset holdningene dine.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Næmmen faen da, er dette her så vanskelig å forstå? Ting som skjedde i historien (veldig lite) og ting som skjedde i spillet (brorparten) ble most sammen i et kort sammendrag sånn at jeg slapp å detaljbeskrive en spillopplevelse på ti timer. Kjøp deg faenskapen på Steam og spill det selv sånn at du slipper å drite deg ut mer.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Heroes of Might and Magic?
Riktig sjanger, meget feil spill.

HoMM-serien er forresten en serie jeg holder veldig nært hjertet, det er vel bare Transport Tycoon Deluxe som kan måle seg på topplista mi i hvor mange timer jeg har brukt på ett enkelt spill (nr. 2 og 3 slås sammen i dette tilfellet da).

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tør tippe det bildet du la ut er Lords of Magic. Uansett, har en ny en på lager her og det er ganske enkelt hvilket spill denne låta her er fra. Det har vært med i Spilltoppen og gjorde det usannsynlig skarpt der, så har dere det hintet.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Shadow Hearts Covenant, ja. Mistenker at du aldri har spilt det, dog. :p

Samma det, du får ta neste.

Tja, nå er jeg ikke så god ang. Disney-spill til NES (synes å skimte navnet iallefall), men kan det være Uncle Scrooge's Quest for Barbaros' Treasure?

Mjaæ, låser svaret mitt på Andefortellinger.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Glemte du å hoppe noen sider fram, kanskje? :p

Drauden

SGs kollektive lillebror
EDIT: Faen, trodde dette var spillshizzle-tråden. Stygg feil, er litt trøtt. Hvor er deleteknappen?