Spilltoppen LXIV: BioShock

Nominert av Novastrum

  • BioCOCK! D:<

    Stemmer: 0 0,0%
  • BioGRYTELOKK! <_>

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    1

Lodin

Der Waaaah
#21
SITAT(Revan @ 13.12.07, 23.41) 93592
kjedelige miljøene med litt art noveau og jævla old fashien trevegger og what. [/b]
:eng101: Art deco. Finnes ikke en eneste Jugendkrussedull i hele Rapture.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#22
Synes det var et ganske tøft spill, jeg. Fin grafikk, god stemning og en artig og litt annerledes historie. Det ble litt mye repetisjon ut mot slutten og selve slutten(e) var litt antiklimaks, men jeg må si meg godt fornøyd med opplevelsen i sin helhet. En del detaljer som kunne vært gjort på en annen måte, men ingen av dem var fremtredende nok til at jeg tenker tilbake på spillopplevelsen som laber. Verdt pengene, hot fra moi.
 
#23
Ikke akkurat det beste spillet jeg har spilt, men det holder da i mer enn massevis til en hot, jeg hadde det i det minste gøy med spillet, selvom jeg aldri tok meg tid til å fullføre det, men det var ikke spillet sin skyld.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#24
SITAT(Revan @ 13.12.07, 23.41) 93592
Det ble så kjedelig mot slutten at jeg rett og slett bare spilte gjennom for å komme gjennom. Brukte stort sett samme våpen og samme taktikk hele tiden. Fiendene var kjedelige og forutsigbare, jævla hackinga som bare ble en pain in the ass etter femhundredehack og jævla lite interessante miljøer. Eneste jeg kan trekke frem og si "det stedet husker jeg, der koste jeg meg" var i Cohens sted, hvor du måtte gjøre ulike ting for ham. Synes miljøene var trykkende, men ikke i den forstand at det er positivt: jeg tenkte såvidt på at jeg var kilometervis under havet. Med trykkende mener jeg at jeg alltid hadde vegger og rennende vann rundt meg, samme kjedelige miljøene med litt art noveau og jævla old fashien trevegger og what. Argh. Jeg har vanskelig for å uttrykke meg klart her. For å si det enkelt så var jeg en av dem som ikke bet på den "fantastiske storyen" og den pene grafikken. Gikk rundt og tenkte på ammunisjon og å oppgradere meg, finne shit og sjekke alle kroker - ikke fordi det var spennende å oppdage et skjult rom med en forbanna turret siktende inn i trynet, men fordi jeg ville ha med meg helse og skudd og penger. Ble besatt av det.

Vet at enkelte vil blir forbanna fordi jeg ikke deler deres spillsmak eller komme med argumenter som hele verden er enige med, men dette er min mening om Bioshock. Det ble rett og slett kjedelig. Forutsigbart og kjedelig. Samme fiendene. Samme besettelsen for å finne Big Daddyes, drepe dem og luske rundt og ta alt jeg kom over. :/

Trøtt. Svarer dere i morgen. Mistenker at Yeti vil komme og fortelle meg at jeg tar feil, og at jeg egentlig liker spillet men jeg er for dum til å innse det. :D
[/b]
Er ikke du litt for ung for dette spillet a'? Det står 18+ på BioShock-eska.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#25
Nei altså, det var rågøy å spille mens jeg spilte det, og jeg ble sittende limt til skjermen ganske lenge av gangen før jeg klarte det. Hvem som helst kan jo komme etter man har spilt gjennom det og grine i evigheter om småting som var feil, som i Impans tilfelle, hvor de eneste bra spillene er de som ikke prøver å være noe mer enn det de er (les: tetris); men dte gjorde ikke opplevelsne noe dårligere. Det var bare en del ting de kunne gjort bedre. Det er ikke som f.eks. Mass Effect som var så ugjennomført at jeg fikk seriøst vondt inni meg.
 
I

impywimpy

Gjest
#26
Tsk, tsk. Jeg sparer meg til Deus Ex: Invisible War, som alt i alt er et mye bedre spill. Være mer enn de er og ta utgangspunkt i det de gjør best; en viss forskjell der.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#27
Noe annet det er en viss forskjell på: Å komme med argumenter for påstandene sine, og å slenge ut svada.