Spilltreffet er avlyst ...

Endre

Ødela forumet
#61
Jeg er syv år, zaijin.
Det som skjedde var forøvrig at ikke alt var

klart når vi hadde regnet med det, noe som ikke er så rart ettersom koderen vår er i fullt

arbeid og jobber for oss på et frivillig basis.


Morsomt fakta: Kanon var 15/16

når han startet Spillegal.
 
#62
Opprinnelig skrevet av ILiuz@21.04.2004, 00.56
Morsomt fakta:  
Kanon var 15/16 når han startet Spillegal.
17 tenker jeg. Men det gjør det nestene enda

tristere å se på dere idag. Aner ikke din alder, men Vivi er vel rundt 20? *humre*
 

Endre

Ødela forumet
#63
Femten tipper jeg.

Vivi er rundt tyve (og har veldig lite med siden

å gjøre per idag), ja. Hvor vil du, zaijin?
 
#64
Jeg begynner nesten å undres over hvor godt du egentlig har lest det som

står i dette emnet, Zaijin. Har du lest innleggene Duke har kommet med, i det hele tatt?

Eller var de kanskje for lange? For isåfall vil jeg råde deg sterkt å lese dem en gang

til.

Konflikten, som jo dette emnet omhandler i tilfelle du gikk glipp av det, er mer

eller mindre over. Jeg ser liten grunn til at du skal komme inn her og klage på ledelsen,

nå. De gjør så godt de kan, Zaijin. Hvem gjør de det for? Brukerne; du er en av dem. Når jeg

tenker på hvor mye Duke gjorde for å få istand dette her, blir jeg litt irritert over slike

uttalelser. Bråk kan du lage andre steder, Zaijin. Énlinjes «dere er teite, små

unger»-innlegg kan du egentlig holde for deg selv.

Ifølge profilen din er jeg

forresten eldre enn deg, om det har noe å si. Ærlig talt.
 
#65
Zaijin var en idiot på det gamle forumet også. Prater om umodenhet, men

mente at han ville slå ned alle homofile han så på byen. Good going. Riktig så moden den

gutten der...
 
C

Corey

Gjest
#68
Jaja, da var jo dette bortkastet
:thumbdown:

Men jeg er nok

ikke den som hadde gledet seg mest til dette, og dere (Duke, Iliuz og sikkert noen flere)

gjorde sikkert så godt dere kunne. Til en annen gang vil jeg imidlertid foreslå å planlegge

det ordentlig før man lover at det skal bli noe, for da blir det litt mindre skuffelser hvis

det ikke blir noe.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
#69
zaijin er Raziel/AKA/Tyler Durden (tror jeg han het en gang). Så var den saken oppklart.

Ja det er veldig synd, kanskje Duke og ILiuz jumped the gun, kanskje ditt og datt skjedde, kanskje ditt og datt ikke skulle skjedd. Jeg tror ikke noen prøver å finne en syndebukk, og jeg tror heller at det ikke er en.

Jaja, synd det som har skjedd, men slik er nå det. Men en vakker dag, da solen skinner og folk er ute og bader finner du nok rundt førti nerder innelåst i et røykfylt rom et sted i Lillestrøm.

Var jeg litt stereotypisk nå?
 
#70
Zaijin/AKA/Tyler Durden/basement er en luring ja...