Splinter Cell: Double Agent

#41
Legg til Seigemannen på Live.


Jeg rocker i Splinter Cell, Eier virkelig Revan i vertfall den slasken. :) Legg meg til om du vil ha en real fight. :blunk: :p :ninja:
 
#42
Fy faen.. det var ikke jeg som fikk ham til forumet sier jeg dere. :/

Den er "Open", men alt er ikke good to go. Jeg klarer f.eks. ikke å chatte eller joine min venn Seigemannen, og det er faenmeg ikke problemfritt. Like ille som demoen. Hva feiler nettet mitt? Jeg har ikke noe brannmur..
 
#45
Ahh, jeg lurte fordi man, hos Lyse, sitter bak en brannmur hvis man ikke har kjøpt seg egen IP.

Da kan jeg ikke hjelpe deg. :(
 
#46
Og kompisen min sin NAT er Open, så nå har jeg ikke peilig på hva problemet er. Jeg klarte å spille med to kompiser i vennelisten min og Yeti her en dag, så Private Matches skal gå fint. Noen som er med i kveld? Først være merc! På Blackwing that is. ^^
 
D

Deleted member 91

Gjest
#48
Jeg kom akkurat hjem fra jobb og kan sikkert delta i noen runder, om det ikke er etter leggetid for deg, Revan.
 
#50
Okay, da kommer andre dobbelpost her. Hvem er med i kveld? Det hadde vært jævlig morro å spille med bare folk fra Spillegal. Jeg kan starte som Merc, hvis jeg får Yetipants på mitt lag. ^^
 
D

Deleted member 91

Gjest
#51
Jeg er med, for all del. Bare sett et tidspunkt, og *prøv* å holde det. Seriøst Revan. :)
 
#52
Jeg skal ta på meg skylden for noen tidspunkter jeg ikke holdt, men det har ikke vært bare min skyld alle gangene. Lekser, prøver, venner og fotball har ofte kommet i veien, og da driter jeg i tidspunkter. Spesielt når det er en viktig prøve, eller gode venner.

Hmm.. vi ser hvor mange som er interesserte.
 
#53
Hør, Revan. Hvis du ikke er sikker på om du kan holde en avtale bør du ikke lage den. Si ihvertfall i fra om det ikke er sikkert om du kommer.
 
#54
Det virker ikke som om noen er interessert i å spille, dermed avlyser jeg avtalen jeg holdt på å lage. Hvis folk fremdeles er keen på å spille senere, så kan vi lage en avtale da. :)

Jeg lager ikke avtale nå, jeg har lært!
 
#57
SITAT(Revan @ 01.11.06, 17.50) 31702
Og kompisen min sin NAT er Open, så nå har jeg ikke peilig på hva problemet er. Jeg klarte å spille med to kompiser i vennelisten min og Yeti her en dag, så Private Matches skal gå fint. Noen som er med i kveld? Først være merc! På Blackwing that is. ^^
[/b]
Bruker du den trådløse greia? En kompis av meg hadde iallefall like problemer med den. Klarte ikke chatte og sånt.
 
#58
Nei, dessverre gjør jeg ikke det. Hmm.. skal høre med far anngående internettledninger og internettet vårt.

Noen som er interesserte i litt spilling til helga? Fredag i rundt 20-01.00 tida?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#60
Mmmmnei, må nok stå over. Har spilt Call of Duty 3 i circa hele dag, og det skal jeg fortsette med.