Spillet er bra. Men anderledes, jeg får ikke helt SSX feelingen av det. Stilen er blitt forandret på, alt skal være så rocka og... vel, anderledes. Men litt av SSX sjarmen har forsvunnet, man føler de har laget et spill som legger hovedvekten på SSX men har innslag som føles litt ut som Transworld Snowboarding og Cool Boarders. Nei, jeg gir opp å prøve å forklare det. Dere må nesten bare prøve det selv for å forstå hva jeg mener.
Triksesystemet er heller ikke likt, man bruker nå høyre analog til å gjøre Monster Tricks. Noe som jeg må venne meg til. Jeg likte fartsfølelsen de har fått frem derimot. Har enda ikke gidda å prøve å stå på ski enda, det står min what-to-do list.
Masse bra musikk forresten i spillet

Ellers lider spillet av customize helvete. Altså, finn cash iconer for å kjøpe antrekk, brett og sminke!! (WTF!) Masse dill jeg egentlig ikke bryr meg om, men som får dama til å holde i kontrollen ekstra lenge for hun klarer faen ikke bestemme seg for hvordan folka skal se ut. Jeg vil ikke at det skal bli Sims2 over again sier jeg bare :angry:
Får prøve det videre og se om jeg får andre inntrykk av spillet enn bare at det føles anderledes ut. De som fryktet at det ble EKSAKT det samme spillet som de andre i serien trenger ikke å bekymre seg. Joda, man cruiser fremdeles på en fjøl (og to) ned bakken mens man gjør latterlig usannsynlige triks med semi månegravitasjon.
'Nuff talk. Får legge meg flat foran boxen og se om jeg blir hooket eller ei, jeg er bare ikke helt der enda.