SSX 4

Opprinnelig skrevet av sortulv@02.09.2005, 22.18
Tokyo Megaplex er muligens det mest kreative brettet jeg har sett i et slikt spill.
257831​

Amen til det. Hawaii var heller ikke så galt. Man kan si mye om EA, men akkurat SSX og Burnout er kule serier man ikke går så fort lei av. Way the go.

Jeg har fått tak i demo av SSX On Tour.

Noe som skuffer litt, men det er generelt ganske så bra! Og det blir bedre når spillet kommer. Hvis dere har noen spørsmål om demoen, så kan jeg besvare.

Opprinnelig skrevet av Kaffe@25.09.2005, 20.57
Jeg har fått tak i demo av SSX On Tour.

Noe som skuffer litt, men det er generelt ganske så bra! Og det blir bedre når spillet kommer. Hvis dere har noen spørsmål om demoen, så kan jeg besvare.
263864​

SSX-on-tour.demo.nfo.dvdr5.iso am i rite :ehm...:

foresten hvordan er musikken og DJen (EA trax :usikker: )

Demoen er til PS2. Fikk tak i den på en skifilmvisning, bare så det er sagt.

Det er ikke noe DJ i demoen, så jeg vet ikke helt hvordan de løser det i fullversjonen. Musikken er som kjent mer punk-rock og hip hop. I demoen er det bare to sanger i tillegg til den som er på åpningen. (Som forresten er veldig tøff)

Her har du forresten den antatte tracklisten: (De som er i demoen er uthevet.)

Avenged Sevenfold - Bat Country
Billy Talent - Red Flag
Blackalicious - Rhythm Sticks
Bloc Party - Banquet
Bonobo - Pick up
Bonobo - Flutter
Chali2Na - International feat. Beenie Man
C-Rayz Walz - Street Reppin
Death From Above 1979 - Romantic Rights
Def Leppard - Let It Go
Dio - Stand Up And Shout
Diplo - Big Lost
Diplo - Indian Thick Jawns feat. P.E.A.C.E.
Diva International - Nothing to Do
DJ Spooky And Dave Lombardo - B-Side Wins Again feat. Chuck D
Fu Manchu - I Can't Hear You
Goldfinger - My Everything
Hot Hot Heat - Pickin' It Up
Iron Maiden - Run To The Hills
Jurassic 5 - Red Hot
LCD Soundsystem - Daft Punk Is Playing At My House
Louis XIV - God Killed The Queen
Maximo Park - Apply Some Pressure
Morningwood - Nu Rock
Motorhead - Overkill
Nine Black Alps - Shot Down
OK Go - Here It Goes Again
Paul Wall feat. Big Pokey of the S.U.C. - Sittin' Sidewayz
Pennywise - Competition Song
Queens Of The Stone Age - Medication
Rock 'N' Roll Soldiers - Flag Song
Scorpions - Dynamite
Sweatshop Union - Come Back
The Faint - I Disappear
The Herbaliser - Lord, Lord feat. Roots Manuva
The Herbaliser - Gadget Funk
The Hives - No Pun Intended
The Perceptionists - People 4 Prez
Vatican DC - Antisocial
We Are Scientists - Lousy Reputation
Z-Trip - All About The Music featuring Whipper Whip

Wow! Det er kanskje en av de bedre soundtracklistene jeg har sett til et spill.
Mye bra der, og det meste som er av hip hop er utrolig nok av høy kvalitet! Fantastisk!

Oooo, dette blir fett. Men har noen prøvd Xbox versjonene av SSX tidligere. Hvordan blir kontrollen når man ikke har 4 skulderknapper ? Meget mulig jeg bare grabber PS2 versjonen pga kontrollen :(

Ja, jeg også. Men om GC-versjonen blir "fullverdig" denne gangen, tar jeg kanskje den, for å få de ekstra spillbare karakterene.

Fikk lånt meg demoen i dag. Ganske bra, men fryktelig frustrerende at det bare er to korte baner (ja jeg vet det er en demo).
Å stå på ski var kult, men ble til at jeg sto på snøbrett mest.
I følge kartet på demoen ser det ut til at det blir nok baner iallefall.
Vel, gleder meg til fullversjonen.

Måtte dra frem SSX3 for å dra noen muuuvs etterpå.

Egentlig bare en kort bane på demoen. Det er bare natt på freestyle-delen og dag på race-delen. I fullverjsonen vil man kunne kjøre de fleste baner i natt og dag, så vidt jeg har forstått. Og litt forkjellig vær og sånt.

Selv liker jeg å stå på ski bedre. Det kan være fordi jeg står mye på twin-tip til vanlig, men det er nytt og spennende i hvertfall.

Spillet kommer 14/10 i USA, så da er det vel greit å anta at det kommer rundt 18. her?

Spillet er bra. Men anderledes, jeg får ikke helt SSX feelingen av det. Stilen er blitt forandret på, alt skal være så rocka og... vel, anderledes. Men litt av SSX sjarmen har forsvunnet, man føler de har laget et spill som legger hovedvekten på SSX men har innslag som føles litt ut som Transworld Snowboarding og Cool Boarders. Nei, jeg gir opp å prøve å forklare det. Dere må nesten bare prøve det selv for å forstå hva jeg mener.

Triksesystemet er heller ikke likt, man bruker nå høyre analog til å gjøre Monster Tricks. Noe som jeg må venne meg til. Jeg likte fartsfølelsen de har fått frem derimot. Har enda ikke gidda å prøve å stå på ski enda, det står min what-to-do list.

Masse bra musikk forresten i spillet :) Ellers lider spillet av customize helvete. Altså, finn cash iconer for å kjøpe antrekk, brett og sminke!! (WTF!) Masse dill jeg egentlig ikke bryr meg om, men som får dama til å holde i kontrollen ekstra lenge for hun klarer faen ikke bestemme seg for hvordan folka skal se ut. Jeg vil ikke at det skal bli Sims2 over again sier jeg bare :angry:

Får prøve det videre og se om jeg får andre inntrykk av spillet enn bare at det føles anderledes ut. De som fryktet at det ble EKSAKT det samme spillet som de andre i serien trenger ikke å bekymre seg. Joda, man cruiser fremdeles på en fjøl (og to) ned bakken mens man gjør latterlig usannsynlige triks med semi månegravitasjon.

'Nuff talk. Får legge meg flat foran boxen og se om jeg blir hooket eller ei, jeg er bare ikke helt der enda.

Jøss da, du fikk tak i spillet fortere enn folk som faktisk bor i USA. Hva er hemmeligheten?