StarCraft 2

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#62
Det vil si, spesielt Diablo III tar jo 3D nærmest til nye høyder.
Hei, jeg heter Kent William og en av hobbyene mine er å skrive vage, kontroversielle utsagn og så la være å utdype dem noe mer.
 
#63



Dette.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#64
TRENGER MER BRUNT OG DESATURERING FY FAEN JÆVLIG DÅRLIG GRAFIKK *suge tonnevis med pikk*

Reaksjoner på diablo III og scIIs grafikk er p much noe av det jævligste jeg vet
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#65
#66
For dem som ikke har trua på Diabo III(om det er noen?): Har Blizzard noensinne skuffet? Nope, ikke en eneste gang. Uansett hvordan screenshotsa og gameplay-videoene ser ut, så er jeg helt sikker på at de leverer denne gang også.
 
#68
For dem som ikke har trua på Diabo III(om det er noen?): Har Blizzard noensinne skuffet? Nope, ikke en eneste gang. Uansett hvordan screenshotsa og gameplay-videoene ser ut, så er jeg helt sikker på at de leverer denne gang også.
Aldri

Edit: Nei, jeg har ingenting å bidra med uttover dette.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#69
Aldri

Edit: Nei, jeg har ingenting å bidra med uttover dette.
Du har faktisk mindre enn ingenting å bidra med, fordi nesten alle syntes TBC var gøy, jeg inkluderende. Sikkert du og, du spilte det bare så ihjel at du blir kvalm over tanken nå.
 
#70
Hei jeg vet ingenting og later som jeg vet alt.

(jeg orker ikke å være seriøs og jeg orker ikke å rage om wow, men om du virkelig tror at TBC ikke var en enorm skuffelse for en relativt stor del av spillerne må du tro om igjen)
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#72
Musikken høres Terran-ish ut, men kommer nok ikke til å sette seg ordentlig hos meg før jeg er lei spillet.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#75
inb4 vegg av tekst som forteller om alt som er feil med spillet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#80
Har ennå ikke fått beta key selv om jeg kjøpte ny pese for å tekkes Blizzard og alltingen aka. bryr meg egentlig ikke så mye.