StarCraft 2

#21
Tingen med så og si alle RTS er at singleplayer-delen bare gimper deg i mulitplayer. Du får ikke no skikkelig trening i det du faktisk trenger, istedenfor kan du sitte rolig og trykke forsiktig med musa.

Selv pleier jeg å hoppe rett på online/multiplayer-delen med RTS, singleplayer blir bare alt for lett og kjedelig. Det er bare synd man faktisk må spille en del for å komme opp på et akseptabelt nivå.
 

K999

Keystone State Of Mind
#23
Hvis du leser Q&A session på gamespot, så vil du finne ut at Blizzard er selv ikke ferdige med å "finalize" systemkrav.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#24
SITAT(Eivind @ 20.05.07, 17.36) 66897
Selv pleier jeg å hoppe rett på online/multiplayer-delen med RTS, singleplayer blir bare alt for lett og kjedelig.[/b]
Bare meg som finner det merkelig at en kar som har spilt forholdsvis mye World of Warcraft synes enkeltspiller-RTS blir for kjedelig? :p

Samma det, jeg gleder meg nå litt til å få se mer av historien i Starcraft. Den fenga ganske bra da jeg var ung og dum.
 
#25
Ja, det er jo sant at endgame-wow ikke krever strategi, kunnskap, micro og raske beslutninger. :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#26
Ja, det er jo løgn at man må grinde for-fucking-ever for å kunne komme seg dit.
 
#27
Jeg elsket historien i StarCraft, så singleplayer delen gav meg mye, pluss en verdig introduksjon når startet med det i .. 1998, høydepunktet er og blir når jeg tok 3.plass TG01, enten det eller Gamesphere nr1 2002.
Prøvde å kombinere det med noe CS/Tekken spilling, men så kom VF4 da. :|
 
#29
SITAT(Adroon @ 20.05.07, 16.17) 66902
Noen som vet om det har kommet noe om hardware krava?
[/b]
Det kommer hvertfall ikke til å kreve noen supermaskin. Blizzard har dyktige kodere og jeg er sikker på at motoren blir gjort veldig skalerbar. Jeg skal ikke si noe for sikkert, men tviler på at Sør-Korea har spesielt høy standard på maskinene sine, og det ville jo vært synd for dem å ikke nå mesteparten i det markedet på grunn av for høye systemkrav.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#32
SITAT(Morbo @ 20.05.07, 23.14) 66951
[...], men tviler på at Sør-Korea har spesielt høy standard på maskinene sine, og det ville jo vært synd for dem å ikke nå mesteparten i det markedet på grunn av for høye systemkrav.
[/b]
Ikke nødvendigvis, de aller fleste koreanere spiller i egne spillebuler/nettsjapper, og så stort som gaming er der tenker jeg de maskinene duger godt til de spillene det spilles mest av. Når StarCraft 2 kommer kan du banne på at alle maskinene i hele landet kommer til å spille det helt smertefritt, uansett systemkrav.

EDIT: Spillet har allerede vært i utvikling siden WarCraft 3: The Frozen Throne kom ut i 2003, dvs i ca. fire års tid. Jeg regner med at spillet kommer ut i 2008 og ikke senere.
 
#33
Jeg elsket historien i StarCraft, så singleplayer delen gav meg mye, pluss en verdig introduksjon når startet med det i .. 1998, høydepunktet er og blir når jeg tok 3.plass TG01, enten det eller Gamesphere nr1 2002.
Prøvde å kombinere det med noe CS/Tekken spilling, men så kom VF4 da. :|
[/b]
Jeg gjorde elsk til min mor da StarCraft cum, høydepunket er og blir når jeg tok 2. plass på TG01 rett over Duke, enten det eller da jeg knuste Duke på Tekken4 NM i Oslo

Prøvde å kombinere det med noe Damer/Tekken spilling, men så kom Endre ut av sin mor da :|

Jeg vurderer å prøve dette spillet, gleder meg til relase, noen som veit når det kommer ut?
 
#34
Hva ser dere i fyren? Ærlig talt. Det er ikke en smule festlig en gang, det er bare jævlig trist.
 
#38
Hva slags effekter dette kommer til å ha på pro-gaming i Korea er knapt nok mulig å tenke. Alle kommer til å lete som noen gale etter nye strategier, broadcastsystemer må stilles om og man kan bare be for at nye grafikken ser bra ut på TV.

Men jeg stoler på Blizzard, med tanke på at traileren hadde koreanskt tekst og voiceovers har de nok tenkt på det markedet. Store spørsmålet er om turneringene kommer til å gå fra Starcraft til Starcraft 2. Det er veldig mange folk som spiller SC og som kansje ikke har lyst til å bevege seg over til SC:2. Bare av det lille vi har sett av nye units kan jeg tenke meg et utall nye strategier, så pro-matcher kommer til å bli rasende gøyalle å se på med blinks, teleport og rush. Mon tro om de ikke spesifikt har prøvd å gjøre SC2 litt mer flashy slik at det blir enda mer spennende å se på. (Husk at Starcraft er aktivteten i Sør-Korea som har størt publikum).
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#39
SITAT(p33r @ 21.05.07, 12.38) 67011
Men jeg stoler på Blizzard, med tanke på at traileren hadde koreanskt tekst og voiceovers har de nok tenkt på det markedet.[/b]
Jeg tror også at Blizzard har tenkt mye på det markedet, men vi skal ikke se bort ifra at koreansk tekst og voiceovers var der nettopp fordi hele opplegget fant sted i Sør-Korea. ;)
 

Lodin

Der Waaaah
#40
Jeg trudde det bare var sånne midlertidige grumlelyder ala. Star Fox de hadde slengt inn siden de ikke hadde voice acting til folka som poppa opp enda. Unitsene snakka jo engelsk. :$