StarCraft 2

#82
Dere som har ordna key: har dere gjort noe annent enn å opte inn i betaen? Jeg er rimelig keen på key, men har ikke gjort stort mer enn å opte på battle.net. Er det noen sider som driver å deler ut i det heletatt?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#84
Å ja
. Masse kuk

Feit negerkuk.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#85
Dere som har ordna key: har dere gjort noe annent enn å opte inn i betaen?
Jeg fikk key i går og det eneste jeg gjorde var å krysse av at jeg var interessert i StarCraft-betaer på battle.net og kjøre den der "beta opt-in application"-saken som laster opp specsa dine. Nå er det en god stund siden jeg gjorde dette (var ca. rundt da den nye battle.net-sida ble lansert), men fra hva jeg har lest rundt omkring på nettet virker det ikke som om når du opta inn har noe å si.

Sånn ellers blir jeg kontinuerlig rundeid i det spillet her. Føkk mass Carrier rushes, føkk dem hardt i rompa... :argh:
 
#86
Har spilt ca 10-15 games nå, og jeg liker det(Bare spilt som Terran). De 10 første ble jeg eid, rusha til helvete av Protos og Zerg, men nå veit jeg hvordan jeg skal bygge for å forhindre dette, og da ble spillet jævlig kult plutselig. Skal game noe neste helg tenker jeg meg! Si ifra hvis noen er game?
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#87
Fy faen, alle får keys bare ikke jeg. Nå dør jeg snart. Inkl. folk som bruker vendinger som "carrier rush". NRDRAGE
 
#88
Det er bare å opt-in for beta og følge instruks, og vente. Jeg fikk epost først i dag om at jeg hadde kommet inn, men battle.net kontoen hadde "starcraft 2 beta" som et av mine spill for 2 dager siden.
 

Aslak

Humanoïde, incognito
#90
Faen de fittene har sletta wow-kontoen min ser det ut som. Noen måte å få den tilbake på så jeg kan registrere meg for beta?
 
#91
De sletter ikke wow-kontoer.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#94
Får ikke logga inn i hvert fall, de sier brukernavnet jeg copypaster fra eposten min er feil.
Prøver du å logge inn på Battle.net med WoW-konto? Hah! Du må da skjønne at Blizzard har laget et helt eget konto-opplegg for Battle.net, da vettu!

Sånn seriøst så er det nå slik at du mekker en Battle.net-konto, og kan du velge å integrere en eksisterende WoW-konto i den. Går ikke an å logge inn med en WoW-konto som ikke er blitt integrert, det ville jo vært skikkelig teit. <_<
 
#95
Det gjorde det i nesten et halvt år, mens de pumpa ut informasjon som "NÅ MÅ DERE SE Å LAGE DERE EN BATTLE.NET-KONTO SNART SIDEN VI MERGER" og ga folk lokkebiter som gratis dager i wow, pets og whatnot.

Likevel så må haterne hate.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#96
Jævla fett at de sendte ut info om det til folk som hadde mekka WoW-konto da å nei vent det gjorde de ikke.

Eller kanskje de gjorde det, men jeg fikk ingenting og det er det samme som at de ikke gjorde det.
 

Aslak

Humanoïde, incognito
#97
Prøver du å logge inn på Battle.net med WoW-konto? Hah! Du må da skjønne at Blizzard har laget et helt eget konto-opplegg for Battle.net, da vettu!

Sånn seriøst så er det nå slik at du mekker en Battle.net-konto, og kan du velge å integrere en eksisterende WoW-konto i den. Går ikke an å logge inn med en WoW-konto som ikke er blitt integrert, det ville jo vært skikkelig teit. <_<
Lagde battle.net-konto først, og da jeg så at jeg må ha registrert et spill der før jeg kan melde meg på betatesting prøvde jeg å integrere wow-kontoen min siden jeg ikke har cd-ene til noen andre Blizzard-spill her, men det gikk ikke.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#98
Hadde samme problemet med kontoen til en kompis så vi kontakta support. Etter at han fikk mail fra dem har min kjære kompis sletta alle mailene sine så vi sa fuck it og lagde ny konto.

Så, øh. Ja. Jeg veit ikke.
 
#99
Gjorde det nettop med mine nedstøva WoW-konto og er nå redan for å få en smakebit av SC2.