StarCraft II: The Roll Call [Summer Tournament]

Drauden

SGs kollektive lillebror
#62
Er det for sent å forhåndkjøpe fra Elkjop.no? De har billig CE ser jeg.
 
#64
-> <-

Jeg endte selvsagt med å kjøpe Collector's Edition. Jeg fikk mail av Elkjip i dag, så jeg lurer om ikke det betyr at den er sendt. Har jeg flaks (nei) så får jeg den FØR dere.


EDIT:
Disclaimer: Det hadde vært lulz, men man bestiller ikke fra Elkjøp om man er fisen på å ha spillet ved lansering.
Har du dårlige erfaringer med Elkjøp ved forhåndsbestillinger ? Min første netthandel hos Elkjøp og jeg fikk også mail som sa at CE pakken er på vei. Men det ser ut til at de sendte det fra Sverige da, ser litt skummelt ut å få det på release dagen. Håper jeg tar feil...
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#65
Har det da ikke vært masse syting om at ting alltid kommer en uke for seint fra elkjoep på forumet her før?
Jeg går for elkjoepvarianten sjæl (da de er de eneste som har en realistisk pris), men jeg møter opp i butikken på launch, ikke no sketchy postordre fra Sverige.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#66
Eneste jeg har forhåndsbestil fra elkjoep var masefekt 2, og den kom en dag for tidlig.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#69
Tror man har kunnet laste ned og installere i noen dager nå, bare at man får ikke spille før release.
 
#72
Min pakke ble videresendt fra Oslo til Stavanger klokken 10.00 idag. Da er spillet klar for henting i morgen xD
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#73
Var å henta min nå nettop, men tror den er øgelagt. Kunne registrere spillet på battlenetten min, men når jeg prøver å logge inn blir jeg bare kasta ut med en feilmelding om at jeg må assosiere spillet med kontoen først.

Når jeg var liten så trengte dem bare cd-nøkkel. Det var tider, det.
 
#74
Nå ligger min pakke klar. Nå må jeg bare få 4 timer til å gå fort :(
Tomas: kameraten min har samme problem som deg, men det løser seg nok i løpet av dagen skal du se
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#75
En av kameratene mine tipset at man kan ordne det med å skifte battlenet passord, og det funka fett.

Og ja, de segregerte serverne viser seg kjapt hvis du har kamerater utenlands. Man får ikke engang chattet med/legge til folk utenfor europa. Rimelig hore siden halvparten av spillekameratene mine er fra australia.
 
#76
Fun Fact: Posten klarte ikke å levere en pakke fra Forus til Tjensvoll i løpet av en hel jævla arbeidsdag.
Tenk å levere en pakke hele 9,7km unna som er gjort på 10min, det hadde vært no det!
Jeg kommer aldri til å bruke Posten til forhåndsbestillinger mer, det er sikkert. TNT, DHL osv er tydeligvis veien å gå.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#77
Så en video med masse mods og ble litt fuktig nedentil. Gikk til nærmeste elkjøp og kjøpte skiten for 299. spilt en stund og det er awesome. bare spilt campaign til nå.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#78
Henter mitt eksemplar i morgen, og siden jeg røyk på en stygg smell i dagens poker ble det intet finalebord på meg i morgen og dermed plenty av tid til å bli eid av deg. Eventuelt så er jeg litt gira på å sette opp coopmissions mot AI-er.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#79
Fy faen, må jeg skaffe dette altså? Selv om jeg nesten ikke har spilt Starcraft før og er ganske røten i RTS-er?
 
#80
Spill igjennom på casual, så trenger du ikke å tenke i det hele tatt.