Starcraft

#1
Jess, tidenes kanskje mest koselige dataspill, er det noen som fortsatt spiller eller?
Kom til å tenke på at kanskje andre også fortsatt digger det når det ble sitert enheter sine byggetferdigtale når jeg spilte WoW. :elsk:
Kunne godt tenkt å spilt det med noen kjente karer fra SG om noen har lyst.

Husker sist man prøvde å få i gang litt SpillegalStarcraft gikk det heller dårlig, men men.
 
#2
Starcraft var mitt første møte med onlinespilling. Husker godt denne tiden hvor jeg fikk lov til å sitte maks 1 time på nettet hver kveld (hadde 56k modem) og denne tiden gikk fullt ut til Starcraft! Og når jeg ikke var online drev å fikla rundt med Custom maps... Det var tider det.
Men tror desværre at jeg har mistet CDen :(
 

Aslak

Humanoïde, incognito
#3
Hvis jeg finner CD-en min er jeg med! Har aldri spilt SC på nettet, men jeg spilte vanvittig mye Warcraft 2 online en periode.



IM IN UR BASE KILLING UR DOODZ
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#4
Det er det eneste spillet jeg noensinne har klart å miste og jeg irriterer meg grønn på det hver eneste gang jeg minnes på/om spillet. :(
 
#5
Vi kan sikkert samles over hamachi om ... ehm, vi finner "mindre lovlige" versjoner alle sammen. Tror jeg har 2 cracka versjoner i tillegg til nyeste med CD.

Viktig å kunne spille med alle uansett hva versjon de har. :$
 
#6
Jeg har i hvert fall spillet og blir muligens med å spille en dag i fremtiden.

Nå må det sies at jeg suger noe sinnsykt, men det gjør jo dere også, så det går greit. :p
 
#7
imo det beste og mest balanserte rts spillet som finnes. både da og nå
jeg er med, men jeg har heller ikke cd key :(
 

K999

Keystone State Of Mind
#8
Har spillet og expansion :D
Blir me en kveld jeg, men kan ikke ikveld.

You arae out of minerals, mine more minerals. :)
 
#9
Med jeg og... skaffet forresten spillet for 70kr medtillegspakken for et halvår siden, så å få det lovlig billig er ikke noe problem. Og det er absolutt verdt det, det vet dere.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
SPAWN MORE OVERLORDS.

Skulle vært med hvis ikke jeg hadde vært så hemningsløst ræva. Akk.
 

K999

Keystone State Of Mind
#11
Det koster forresten 129kr me tillegspakke rundt om kring på kvadrat for de som bor i rogaland.
Jeg skaffet meg for den prisen tidlig i år, må vel ha vært rundt om i mars.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#12
På Hamar får du det for 89,90, som del av en "Tre for dritlite penger!"-greie. På Spejsvøld.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#13
I min glade ungdom gikk det kun i C&C, så det var først for et par år siden jeg utforsket Starcraft. Og det gjorde meg glad, men jeg er rimelig bortreist når det gjelder... det meste. Men om dette er snakk om oldboys/bedrifts-Starcraft så er jeg sikkert med.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#14
Blir gjerne med hvis folk bestemmer seg for en runde Starcraft.

SC er kanskje det spillet som har betydd mest for meg noensinne. :elsk:
 

Aslak

Humanoïde, incognito
#15
SITAT(Thomas @ 27.10.06, 15.09) 30698
Vi kan sikkert samles over hamachi om ... ehm, vi finner "mindre lovlige" versjoner alle sammen. Tror jeg har 2 cracka versjoner i tillegg til nyeste med CD.

Viktig å kunne spille med alle uansett hva versjon de har. :$
[/b]
Hamachi? Jeg fant nemlig ikke CD-en. Jeg har egentlig spillet med expansion. Kjøpte det, Diablo og Warcraft 2 Battle Net Edition for ca 129 kr for mange år siden.
 
#16
Hamachi er et program som simulerer at man sitter på lokalt nettverk over internett, og dermed kan man spille med nedlastede spill i multiplayer.
 
#18
Starcraft er en av de beste RTS spillene til dags dato, og en pioneer innen feltet. :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#19
Takk for info!

Jeg vil nå heller driste meg til å påstå at Starcraft er en evolusjon av Warcraft 2, egentlig.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#20
Exactly, en stor, feit og flott evolusjon.

Faktisk er jeg mest glad i designet og bakhistorien til Starcraft. Den skitne, forlatte looken til tilesettene, musikken, hele pakka. Herlig.