Starcraft

#41
Jeg var på Madla i arbeidsuka på ungdomsskolen, og det var en drittplass... maten var bæsj, og leiren var bæsjere.

skal man ha god mat må man til Rena! jeg ble skuffa over julemiddagen hjemme etter å ha vært 3 måneder på rena...

men til saken, Starcraft!? :trollmann:
 
#42
For de som ikke har CD-Key, blant annet jeg, er det best om vi bruker Hamachi. info følger:


Hamachi - LAN over internett (spille nettverk, UDP & IPX)

Hva er Hamachi?
Hamachi er ett gratis program som enkelt og raskt kobler deg sammen med en du ønsker å spille multiplayer med. I dette tilfellet; Istedenfor at man må koble seg til battle.net for å spille, kan man f.eks ta Multiplayer -> Network(UDP) -> join/create games inne i Starcraft (!)

Fordeler med Hamachi:
- Alt som heter LATENCY forsvinner helt
- Ingen sjekk av cd-key
- Folk bak brannmurer/routere får en veldig bra connection
- Veldig, veldig stabilt
- Fungerer for alle dataspill over nettverk

Last ned Hamachi direkte fra deres hjemmeside
Direkte nedlastingslink her!


Jeg har lagd en server som er oppe å går 24/7, her kan vi se hvem som er online, snakke sammen, og spille :)
Network name: Spillegal
Network password: Starcraft
 
#44
kom igjen, dra dere ut av galtvort, the black temple eller dama, og join :)
(tror det var det den skolen i harry potter het) ^_^
 
#46
SITAT
Alt som heter LATENCY forsvinner helt[/b]
Dette stemmer ikke. Hamachi bruker en nettverksprotokoll på lik linje med tcp/ip, data må fremdeles sendes frem og tilbake. Om du har en virkelig skrot linje så vil dette merkes. Jeg har brukt Hamachi på en rekke forskjellige spill og Hamachi eliminerer ikke lagg. Avstand og forbindelse vil ALLTID ha noe å si. Du kan jo alltids prøve å spille feks HL2 over Hamachi med amerikanere eller noe.

Fortell meg da at du ikke legger merke til latency ;)

Men jeg er enig i at Hamachi er et meget bra gratis alternativ, sannsynligvis det beste.
 
#47
I tillegg så fungerer det ikke gjennom alt mulig av brannmurer og slikt. Jeg klarte ikke å spille Starcraft med Crizpy via det i allefall...