Starcraft

#21
Seff, skulket skolen nesten to uker i strak som unge, jeg ble jo så sinnsykt avhengig, fikk da 3plassen på TG det året også. :D Jeg ville go pr0, og jeg funderer over om noen av de som står bak SC enda er å finne i Blizzard? :eek:
 
R

roy_nor

Gjest
#22
SITAT(Yetipants @ 02.11.06, 18.13) 31859
Takk for info!

Jeg vil nå heller driste meg til å påstå at Starcraft er en evolusjon av Warcraft 2, egentlig.
[/b]
Mener å huske at det ikke er de samme folka som har laget de 2 spillene men..
Edit: Var det ikke Blizzard North som lagt WC2? Eller er jeg helt på jordet nå?

SITAT(Duke @ 17.11.06, 18.37) 35146
Jeg ville go pr0, og jeg funderer over om noen av de som står bak SC enda er å finne i Blizzard? :eek:
[/b]
De hoppa av før WC3 og starta firmaet som har laget Guild Wars?
 
#25
Finnes det ikke forskjellige "teams" innenfor alle spillselskaper som kan jobbe på forskjellige spill til en hver tid?

Er vel det Zer0z mener, tror jeg.
 
R

roy_nor

Gjest
#26
SITAT(Jo Inge @ 16.12.06, 00.47) 42364
Finnes det ikke forskjellige "teams" innenfor alle spillselskaper som kan jobbe på forskjellige spill til en hver tid?

Er vel det Zer0z mener, tror jeg.
[/b]
Jeg trodde at Blizzard North var en gruppe av Blizzard sine folk som sto for å lage WC eller Diablo.
Men er så lenge siden jeg har hørt om det at jeg ikke er helt stø på min "game-company" viten.
 
#27
Blizzard North lagde Diablo og Diablo 2, og mange folk fra North har nå laget Flagship Studios og er for tiden opptatt med å legge siste finish på Hellgate London
 
#28
Jeg har begynt å spille starcraft.
Starta for 5 dager sida, needlesstosay jeg suxxer balle.
Spiller med protoss nå, har egentlig ikke prøvd noen andre.

Spiller mest multiplayer på hamachi mot folk som har spilt over et år, og jeg bli eid gang på gang.

Si fra hvis noen er interesserte i et game. Jeg kan desverre ikke spille på bnet, så det får bli hamachi.
 
#30
Jeg suger så mye at det ikke er mulig, nesten. Hver gang jeg har prøvd å spille på nett har jeg blitt eid (riktignok en stund siden nå). En som kommenterte at jeg spiltle som en bot. :(
 
#34
Kozeloz, Duke, etc, få dere msn adresse eller noe, så jeg kan bli eid av dere.

Tobias og jeg spilte et par kamper i dag (han eide meg begge gangene) men hvis vi får med en 5-6 folk, kan vi ta en "turnering" og få i gang et lite "community" her!! hurra for det lixm dah
 

Dukie

nice girl
#36
Duke4k@hotmail.com er MSN adressa min.


Hehe :p Vel, jeg har tross alt ikke spilt siden jeg vant Gamesphere i 2002/2003 så starter å bli litt siden, men jeg forventer at jeg har noe av det enda, tross alt brukte jeg jo keyboardet til alt utenom å bevege seg på mappet med. =(
 
R

roy_nor

Gjest
#37
Spiller det meste av maps i StarCraft, legg til "Zer0." hvis dere mangler en kar eller to. :)
Skillzors: Average. :v:
 
#39
SITAT
Tobias og jeg spilte et par kamper i dag (han eide meg begge gangene) men hvis vi får med en 5-6 folk, kan vi ta en "turnering" og få i gang et lite "community" her!! hurra for det lixm dah
[/b]
Cripz, imb. Må bli noe spilling. Prøvde jo litt på det for 1-2(???) år siden husker jeg, lite aktivitet ble utfallet. men virker som vi er ... 2-3-4-5-5-1 folk som er litt keene nå for tiden?

thomasvihovde@hotmail.com -msn osv. Men er i forcen annenhver uke, og så gamer jeg litt wow av og til ... MEN DETTE MÅ VI PRATES OM.

Stikker til madla igjen om klokken halv seks yay.