Opprinnelig skrevet av Dash@23.02.2005, 00.26
In more capable hands. Rare's hands.
Ærlig talt da, se så sinnsykt stygg arwingen har blitt.
Rare laget jo et fett design med inspirasjon fra x-wingen, men hva har namco gjort? Fysj og æsj!
On the contrary, the game is just competent enough to give us a glimpse of what Star Fox: Assault could have been in more capable hands.
Ærlig talt da, se så sinnsykt stygg arwingen har blitt.
Rare laget jo et fett design med inspirasjon fra x-wingen, men hva har namco gjort? Fysj og æsj!
180855
Å si at Rare er mer kapable enn Namco er forøvrig også en farlig forutinntagelse. Jeg ser på de siste spillene Rare har laget, og det siste spillet deres jeg hadde noen interesse for er åtte år gammelt. Siden GoldenEye har de egentlig ikke produsert noe spennende ... Perfect Dark var nesten uspillelig, BlastCorps var ikke særlig morsomt, Conker var kjedelig og infantilt, Donkey Kong 64 så kjedelig og langtrukkent at det knapt er mulig og ditto med Star Fox Adventures. Banjoo Kazooie og oppfølger var også bare bleke rip-offs av Mario og Zelda. Ingen sjel, ingen sjarm, bare begredelig character design og forsøk på å være uformell og episk på samme tid. Blah. Jeg tror heller aldri Rare har laget et on-rails eller for den saks skyld free-roaming skytespill heller, med mindre du teller flyveseksjonene i Star Fox Adventures, som var til å grine av. Namco har laget 7 spill i Air Combat/Ace Combat-serien. De har laget action-spill siden begynnelsen av åttitallet. Det høres ut som erfaring for min del ... bare synd de insisterte på bakkeoppdrag.

Og om du tror det var Rare som lagde det første StarFox-spillet, må jeg nesten skuffe deg. Det var Argonaut, som forøvrig ikke eksisterer lenger.