Steam Community-kompisklubben

#27
Kjeg er overhode ikke beruset av noe som helst form for alkohol. Bare så dere vett dfet.

Også, tror jeg har ån dderre steam greier, huskeri kke hva jeg heter da. :D
 
D

Deleted member 91

Gjest
#28
Karl har nå immunitet til imorgen tidlig bare så det er klart, hvis noen sletter innlegga hans får dere med meg å gjøre.

Karl, carry on.
 
#30
Hmmm, så du la meg til Yetibukser helt greit det, men tenkt på SG gruppa også. ;)

Er med i en annen gruppe men det går vel an å være med i flere samtidig ?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#31
Noe av poenget med å være med i ei gruppe er vel å få flere på kompislista?

Sånn ellers, det hender Friends er horete sånn at det ikke går an å invitere folk til grupper. <_<

Og: Sleng med en link til profilen deres også, sånn at jeg har ei konkret side å gå inn på. Dette gjelder spesielt deg, DirtyD. :p
 
#32
Så jeg har nettopp fått meg steam og gratis HL2, men nå skal jeg bytte maskin. Kan jeg laste ned spillet på nytt på ny maskin?
 

K999

Keystone State Of Mind
#33
Ja, når du registrer spillet på Steam, så vil det alltid ligge på din Account. Du kan slette og installere det så mye du vil.
 
#34
SITAT(Bad Mongo @ 19.10.07, 00.45) 85999
Så jeg har nettopp fått meg steam og gratis HL2, men nå skal jeg bytte maskin. Kan jeg laste ned spillet på nytt på ny maskin?
[/b]
Det er det som er så flott med Steam. Når du først har kjøpt et spill har du det. Ikke noe aktivering om du forandrer en liten komponent i maskina di eller må formatere HDen.
 
#35
For de av dere som vil vite hvor de norske steam folka henger så er det "Spillegal", "Clan Norway" og "Norwegian gamers club" som gjelder. Hvorfor spille mot idioter fra hele verden når det finnes nok idioter i Norge. :v:
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#37
Mye tøffere å spille på østeuropeiske servere sånn at man ikke skjønner en dritt av de de sier på voice chat.

Ikke vite hva "homo" er på russisk => Ikke bli fornærmet når de kaller meg det.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#39
Går det ann å sørfe world wide webben med shift + tab steam overlayen?

Denne overlayen går forresten ann å bruke i andre spill også. Bare legg til snarvei til spillet i "My Games".
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#40
Litt variabel ytelse, dog. Fungerer såvidt i Company of Heroes (masse flimmer), fungerer ikke i Supreme Commander. Ikke at det er så jævla kritisk.