Steam Community-kompisklubben

En tråd i 'Sosial spilling' startet av Yetipants, 14.09.2007.

1. Drauden

Drauden SGs kollektive lillebror

2. oma

oma Village Drunk

neigutten har klart å komme seg inn her også. Bare TF2 da, men kanskje mer etter en stund

3. Nicholas

Nicholas breach boy

Og da var vi sannelig blitt PC-gamer også. http://steamcommunity.com/id/nicholololas er profilen min, gidder noen som er large og in charge å sende meg en invite til SG-gruppa? Jeg er fortsatt helt fantastisk ræva, og spiller bare TF2 hittil (selv om jeg har The Hidden på nedlastning nå, høhøhø), men når dvd-driven min begynner å funke igjen blir det sikkert CS og sånt på far også. Tjobing.

4. Yetipants

Yetipants Mein Gampf Forumleder

Jeg er stor og ved ror...et, så jeg sendte deg akkurat en invitasjon.

5. Lodin

Lodin Der Politipresident

Men det har jeg allerede gjort for lenge siden. :p

6. Dukie

Dukie nice girl

Kan noen av dere invite meg til sg gruppen på steam, steam_id min er Duke___ = )

7. iTestament

iTestament Medlem

8. Nilo

Nilo Forum Tannlege

9. Libresse

Libresse Sharing is caring, Fisting is assisting

10. Patney

Patney Medlem

11. Nicholas

Nicholas breach boy

Invitert og bevennet.

12. justincase

justincase Jjang Forumleder

13. Bad Mongo

Bad Mongo Lurker

14. Kleevah

Kleevah Livsfarlig amatør

Hmm, trudde jeg hadde ført meg opp her før, men guess not. ID er kleevah.

15. Klaymen

Klaymen Medlem

Lagde meg endelig profil jeg og, og jeg vil være med i kulhetsklubben. Klaymeh heter jeg der, som på alt annet.

16. StarEye

StarEye Medlem

Profil er StarEye

Er det nok info? Sendte ut et par venneforespørsler. Invitasjon til Spillegal gruppa mottas uten innsigelser.

17. Yetipants

Yetipants Mein Gampf Forumleder

Et tips er å prøve å søke på nicket ditt og se hva som dukker opp. Veldig ofte dukker det ikke opp en dritt og da er det flotters hvis du gidder å lenke til profilen din (trykk Community i Steam og klikk på huset, kopier URL-en som vises, fjern "home" på slutten). Ja det suger, men skyld på Valve som ikke har hørt om fulltext-søk.

18. StarEye

StarEye Medlem

19. Klaymen

Klaymen Medlem

Ser at en haug av dere fant meg, men her er uansett link: http://steamcommunity.com/id/Klaymeh

Ikke så fryktelig mye vits foreløpig, desverre: Steam er tydeligvis ikke er særlig fan av brukere med canadisk ip-adresse og norsk kredittkort. Såh, det endte med at jeg kjøpte spillet jeg ville spille direkte fra utvikleren istedet.

20. Emirates89

Emirates89 Medlem

sheriffen ga dette en brofist.

Del denne siden

This site is owned and third-party cookies. If you continue with us we understand that you accept the use of cookies.