Steam-tråden for Mac (og PC antar jeg (sukk))

Tutankoopa

Ole (オーレ)
En exploit som gjorde det lett å ta over kontoer er nettopp blitt fiksa, nyheten går runden nå. Men om din er en av de som er blitt tatt så er løsningen nettopp å requeste nytt passord slik du har gjort. Så jeg vet ikke.
Oi, det er skummelt. Jeg hadde ennå ikke fått noen email da jeg kom jeg fra jobben, men jeg forsøkte for ordens skyld igjen - og denne gangen fikk jeg en e-mail på flekken. Veldig snålt. Kanskje det virkelig hang sammen med denne sikkerhetsluken. Vel, nå er ihvertfall min skattekiste med computerspill (har ca. 3 jeg har betalt for :p ) tilbake i riktige hender og jeg kan titte på The International i Dota-klienten ikveld :D
 

Lodin

Der Waaaah
Polygon beviser nok en gang at de er sponsa av MS (de fikk før oppstarten 750.000 dollars for å hype Internet Explorer) og intervjuer Phil Spencer. Her kommer det fram, etter over 9000 unyttige paragrafer, at Xbone og Windows 10 fra nå av er like viktige for MS. Deres nye fokus er at spillere skal ha en like god opplevelse på PC (med Win10) som på Bone. Det hørs jo fantastisk ut og allerede har vi flotte porter som Ryse og Lococycle. Desuten er titler som Halo Wars 2, Fable Legends og Killer Instinct lova i framtida.

PC Gamer intervjuer ham også og spør hvor det blir av ting som Halo, Scalebound og Forza. Svaret er såklart at herp derp, nei asså de er ikke mulige å porte mens de fortsatt utvikles og desuten er det grunner. Og nei, vi kan ikke hyre noen andre til å porte fek.s Sunsoft Megadrive fordi andre grunner. Gå å spill Minecraft din dumme fisemink-piñata! :argh: