Steams julesalg 2010 MASSIVE BARGAINS, BATMAN

Terje

mostly harmless
Skjønte jo at det ikke var meningen å ta spillet på alvor. Synes bare det var artig at jeg kjenner en fyr som faktisk gjør det.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg er oppvokst på gard og kan informere at spillet må tøye begrepet "farming simulator" rimelig langt for at det skal bli noe artig å spille.

Jeg spilte farming simulator 2011 i ca 15 minutter før jeg ragequitta og aldri så tilbake. Du blir bare slengt inn i det, uten forklaring på hvordan du skal gjøre noe som helst. Kontrollene er jævlige, kjøringa er mongo og det er så høy nisjefaktor at selv jeg som er Football Manager-entusiast har problemer med å skjønne at noen gidder å bruke tid på å spille det.

Lodin

Der Waaaah
Hva med dealsene fra julaften a? Saint's Row 2 er med og koster 20 spenn så da stinker det definitivt ikke. Har man en ålreit PC er man en kukmongler om man ikke har det. Do doo truck osv.
Masse bra manshoots som ARMA 2 og BF2 er og med samt at såklart Overlord 1 og New Vegas eier. Torchlight og forrige sessong av Sam & Max tar jeg for gitt at alle har så de trenger man ikke nevne.

Lodin

Der Waaaah
Dagens deals suger ganske mye bortsett fra Neverwinter Nights 2 som har med begge ad-onsene til ti Euro. Mask of the Betrayer er vistnok sinnsykt bra skrivi så det blir å teste.
Machinarium, Serious Sam HD, KOTOR1 og Killing Floor har alle fra før av så de stinker litt de og selvom de eier.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Lost Planet 2 for great coop justice, eller hur?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Et par gode deals for fans av manshoots i dag, nemlig ArmA2: Operation Arrowhead og Crysis. Og såklart Doom Collection. Dagens høydare er nok likevel King's Bounty Platinum, som da er alle de tre nye King's Bounty-spillene (The Legend, Armored Princess og Crossworlds) i en smell til 15€. Anbefales.

Lodin

Der Waaaah
Noen fler kjøp Arrowhead så Fett og jeg har noen å prompe med. Særlig Nicholas siden han allerede har vanilla ARMA2 og det er billigere da.
Lurer forøvrig på å coppe Global Agenda siden det var vel billig.
Også må såklart alle som enda ikke har plukka opp Mountain Blade gjøre det.

Jante

privileged CIS shitlord
Egentlig greit at det ikke er fantastiske deals hver dag, for da hadde jeg fort blakka meg.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vel, noen fete deals i dag også. Ikke så mye blockbuster-opplegg, men vel verdt å plukke med seg er iallfall Amnesia: The Dark Descent. Det beste skrekkspillet på lenge (sammen med Silent Hill: Shattered Memories til Wii), for bare €5,10. Quake-pakka koster €10,20 og da får du mange timer med kvalitetsmanneskyting, iallfall fra Quake 1 og 2 samt tilleggspakkene til begge. Plants vs. Zombies er også på salg til bare €4 og hvis du ikke har det fra før av er det jaggu på tide. Det siste jeg ville plukka opp er The Ball til €4,49, en Portal-aktig førstepersonspuzzler i gamle inkaruiner med dinosaurer, apekatter, gorillaer og sånt som må moses. Forøvrig har jeg hørt gode ting om Greed Corp. til €2,50, det er da et brettspill som mest sannsynlig aldri ville kunnet blitt laga i virkeligheten siden en viktig del av spillet er at landskapet spillet foregår på stadig blir ødelagt. Testa demoen, skjønte ikke helt greia, men jeg skjønte såpass som at det ligger mye god design bak det. Tjue kroner er verdt den risikoen hvis du spør meg.

Lodin

Der Waaaah
Disse dealsene stinker ihvertfall! Quake 4 er ikke engang med i den pakka.
Eneste som er virkelig verdt no der er Amnesia og det tør jeg ikke spille. :qq:

Kan de ikke snart gi faen i alle disse tilbudene, har allerede en stabel med spill innkjøpt ved tidligere salg som enda ikke er påbegynt en gang. Begynner å føle meg som en digital horder.

Fyrte igang Outcast som jeg plukket ned fra gag.com for en rimelig penge. Husker jeg spilte demoen for litt over 11år siden og syntes det var meget underholdende. Nå har jeg til og med kraftig nok prosessor.

Lodin

Der Waaaah
Vel for å si det sånn, Amnesia er det eneste spillet jeg har sett TO folk begynne å grine av mens de har LPa det i motsetning til I wanna be The Guy sin ene. Og nei, jeg er ikke en av dem. Jeg fikk bare magesår.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Spilte litt sammen med en kompis og det er så skummelt atte hjælp. Kaldsvettet og greier.

nabbe skrev:
Men så takler ikke du dead space engang da.
Dette er det skumleste spillet. Mye skumlere enn f.eks. Silent hill og forbidden siren. Nei. Det her her rett og slett ødeleggende. :|