Vel, noen fete deals i dag også. Ikke så mye blockbuster-opplegg, men vel verdt å plukke med seg er iallfall Amnesia: The Dark Descent. Det beste skrekkspillet på lenge (sammen med Silent Hill: Shattered Memories til Wii), for bare €5,10. Quake-pakka koster €10,20 og da får du mange timer med kvalitetsmanneskyting, iallfall fra Quake 1 og 2 samt tilleggspakkene til begge. Plants vs. Zombies er også på salg til bare €4 og hvis du ikke har det fra før av er det jaggu på tide. Det siste jeg ville plukka opp er The Ball til €4,49, en Portal-aktig førstepersonspuzzler i gamle inkaruiner med dinosaurer, apekatter, gorillaer og sånt som må moses. Forøvrig har jeg hørt gode ting om Greed Corp. til €2,50, det er da et brettspill som mest sannsynlig aldri ville kunnet blitt laga i virkeligheten siden en viktig del av spillet er at landskapet spillet foregår på stadig blir ødelagt. Testa demoen, skjønte ikke helt greia, men jeg skjønte såpass som at det ligger mye god design bak det. Tjue kroner er verdt den risikoen hvis du spør meg.