Straight Outta Tøyen - 27-29. januar

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#42
Spillet må jo vare i en hel helg, lastetidene er også gode tidspunkter til å starte en konkurranse eller lignende. Jeg approverer!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#44
Jeg kan faktisk se vekk fra slike detaljer, står i forumreglene.

Nå skjer det ting her. Kroppen min er så jævlig ikke klar, men det mentale er klar så satser fortsatt på at dette blir helt krem (selv om jeg må medisinere hele helgen(inb4 ja du veit))!

Nytt er at Sjutten iløpet av lørdagen kommer til å ta oss gjennom hele den dramatiske ryggeskandalen til glede for alle seerne!
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#47
Ok, jeg køyer snart og satser på å være fremme sånn i 9-tida i morgen tidlig.

Her er forresten en 100%-guide.

Ikke at 100% kommer til å skje, men tenker guiden kan være kjekk å ha. Når det gjelder valgfrie ting så foreslår jeg ihvertfall å gjøre de tingene som gjør at vi får mer helse og armor, siden det kan være veldig greit på de senere oppdragene. Ikke at jeg husker hva det er, men det står nok i guiden.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#48
Det viktigste er å kjøpe den nedlagte flyplassen. Det er sånn cirka noe av det mest bawse man kan gjøre i noe spill noensinne.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#51
Ikke spillen sin skyld dette her.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#52
Livestream ProCaster som kødder til alt her. Noe sier meg at vi kommer til å dø på aller første lasteskjerm som dukker opp. I så fall vurderer vi GTAIV som mulig backup.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#53
Er allerede helt klart at original G-s funker mye bedre en slavic motherfuckers som stream-underholdning, så håper dette ikke failer.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#54
En vill Lodin drar nær.



Men nå er jeg ute av her 4 ekte. Talas i mårå.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#55
Allways reppin'

 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#56
Til alle dere som våkner og leser denne posten: Vi holdet det ekte og holder det i gang! Buggz og jeg har sovet litt, Nabbe tar en lur på sofaen og inntil videre er Drauden på no hardcore døgning!

Vi ble litt færre enn planlagt men i løpet av et par-tre timer skal både Lodin og Sjutten være her så kliiiiiiiiiiikk!
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#58
Hei jeg heter Mool og jeg erke mye kool. :v