Super Mario Galaxy

D

Doctor Downs

Gjest
120 stjerner i boks! Purple Coins Challenge i Toy Time Galaxy var forresten det man kaller en skikkelig kameratbane. Fin liten overaskelse på slutten. Skal ikke se bort ifra at jeg runner hele skiten om igjen med 120 sjerner innen året er omme. Beste spillet på mange år, og muligens det eneste av sitt slag jeg har fullført 100% siden Super Mario 64.
 
SITAT(Doctor Downs @ 03.02.08, 18.37) 101374
Purple Coins Challenge i Toy Time Galaxy var forresten det man kaller en skikkelig kameratbane. Fin liten overaskelse på slutten.[/b]
[skryte]Denne tok jeg faktisk på første forsøk. Jeg synes den var herlig. :) [/skryte]
 
D

Doctor Downs

Gjest
SITAT(Klaymen @ 03.02.08, 17.43) 101376
Vel... du har ikke 100% enda... er en stjerne igjen.
[/b]
Hæ? Noe hemmelig jeg bør finne selv, eller har jeg bare glemt noe?

Edit: Glem det, fant ut. Og jeg har tenkt å få den.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(Riku @ 03.02.08, 21.26) 101400
[skryte]Denne tok jeg faktisk på første forsøk. Jeg synes den var herlig. :) [/skryte][/b]
Jeg tok den på... cirka førtiende forsøk, tenker jeg. Og ja, den er herlig, fordi det er den ypperste prøva på hvor god du egentlig er i Super Mario Galaxy. Jeg strøyk. :(
 
D

Doctor Downs

Gjest
Dreadnought Galaxy purple coins brukte jeg sikkert femten forsøk på, men faen så morsom den var også. Var vel den som virkelig gjenoppliva interessen for å ta 120 (og for neste gjennomspilling, er på 10 stjerner nå :))
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ser at noen klager på Dreadnought- og Battlerock-lillakometene, men de sleit jeg ikke med i det hele tatt. Diff'rent strokes og så videre, sikkert.
 
Battlerock og Dreadnaught brukte jeg vel omtrent 5 - 6 forsøk på hver, ikkenoe problem. Daredevil-stjerna på Melty Molten Galaxy gikk også på første forsøk.

Stjerna som jeg derimot anser som erkenemesisstjerna mi, er andre gangen man må rydde vekk noe skrot ved å sprenge det med bomber. Fy søren, hadde det vært liv med i bildet der, så hadde jeg sikkert brukt nærmere femti. Så mye frustrasjon og forargelse tror jeg aldri jeg har opplevd i et Mariospill før.

Må snart begynne med Luigi. Skal få 121 enellerannen gang jeg også.