Super Mario Galaxy

Jeg har ikke tatt så veldig mange av myntsamlegalaksene enda, men de jeg har tatt har faktisk vært blant det bedre jeg har sett i spillet. Jeg kjenner alle mine kompetitive instinkter stramme til og blir mektig tilfredsstilt når jeg endelig kommer til hundre. Et godt eksempel er freezeflame galaxy, der krever den utfordringen blant annet at du treffer et nesten pikselperfekt trippelhopp. Da jeg skjønte at det virkelig var det jeg måtte gjøre, ble jeg glad. Det er sånne ting jeg liker, når man må være flink i tillegg til å ha det gøy.

Mulig det er svakere design i andre myntsamlegalakser enn de jeg så.
 
Ooh, endelig får jeg si det jeg alltid har ønsket meg å si:

"Fuck you, Downs." <_<
 
Helt sant. Men! Jeg mener faktisk at editors choice bør telle mer, siden det er langt større sjanse for at disse faktisk har rundet majoriteten av spillene som skal settes opp mot hverandre.
Hvor mange av dem som har stemt på CoD 4 eller Crysis tror du egentlig har rundet Mario Galaxy? Eller omvendt for den saks skyld? En del, klart, men veldig veldig langt fra alle.
 
Nå har det dukket opp en rar feil her. Kjøpte meg sånn fancy komponentkabel for å få bedre bilde på HDTV, men av sånn jalla merke (GameWare). Funket fint først, men plutselig merker jeg dette:



Ser dere? Sånne lilla felter i hjørnene som dukker opp... og gir et slags tunellsyn. Utrolig irriterende. Lurte på om det var kabelen, men det som er så rart er at det ikke skjer på rombasen, eller wii-menyene, eller alle levlene heller. Noen som har vært borti noe lignende? L
 
WORD!

Perfekt fremført på alle måter! Jeg er så enig! :elsk:
But while we're on the subject of Mario, I'd like to share something that a number of correspondents have drawn to my attention. If you look at the game title on the box art of Super Mario Galaxy, you'll notice that some of the letters have little orange sparkles on them:


See them? You'll notice there's one under the U and the R in the word 'SUPER'. And if you continue looking at which letters possess this mark, you'll also notice that when put together they create the God-forbid-I-call-it-a-phrase 'UR MR GAY', which can of course be interpreted as You Are Mister Gay.[/b]

LODIN IS GAY!


ikke at det er noe nytt :(
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ikke at det der er noe nytt heller, leste om det cirka tre dager etter at omslagsbildet ble kunngjort. Snart ett år siden, altså. -_-
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg var ganske skuffet over den siste zeropunctuation. Ikke noe å gjøre med innholdet i anmeldelsen hans, men at det var så dafft fremført. Jeg tror han fikk utløp for det meste av nintendohatet i zelda DS-anmeldelsen, som tilfeldigvis er favoritten min.
 
Forresten, Galaxy har fått Game of the Year hos Gametrailers også. Jeg tror vi rettogslett bare kan fastslå med en gang at mennesker som ikke liker Galaxy ikke er som andre... Lottomillionærer. Eller noe sånt. Ikke vet jeg. Har til gode å faktisk møte noen. Som ikke liker Galaxy, altså.