Super Mario Galaxy

Lodin

Der Waaaah
Kan ikke skjønne annet enn at de fikk spillet på tirsdag eller onsdag siden butikker i Oslo er de første til å få sånt. Om de da bare har latt det ligge å stue i kassa si får så være.
 
Betyr dette at det er store sjanser for at spillet blir vanskelig å oppdrive for oss som ikke er der når de åpner? :(
 
D

Doctor Downs

Gjest
Hm, ChoicesUK kunne godt ha sendt eksemplaret mitt så jeg hadde det på utgivelsen. Får ikke spillt det før på mandag uansett siden jeg skal til dama i helga, men det hadde vært deilig å fått en "your order has been dispatched"-mail før jeg dro for det... Håper de ihvertfall får sendt det imorgen. Orange Box burde dukke opp snart også...
 

K999

Keystone State Of Mind
Da har jeg snart spilt i 3 timer og har 13 stjerner, har brukt god tid og spillet er enormt mye moro. :elsk:

Spørsmål: Noen som vet hvor mange stjerner det er totalt?
 

K999

Keystone State Of Mind
Ah okey, tenkte meg det, men har ikke lest det noen steder, så jeg var litt usikker. Har 17 selv nå. :trollmann:
 
To stjerner er i hus, og dette er megakos! Litt vanskelig å kontrollere i begynnelsen, men begynner å virkelig å få feelingen nå. Gøy!
 
47 stjerner i skrivende stund! Har spilt litt for mye i dag :p
Må si at det er et herlig spill. Musikken, kontrollen, stemningen! Alt på topp! Og så moro da gitt!
En real opptur!
 

K999

Keystone State Of Mind
Da skrudde jeg av for dagen, kom på at jeg vil ha noe igjen i morgen. Føler at det er snart slutt. :( Selvom jeg vet det ikke er det. Har fått meg 34 stjerner på 6 timers spilling idag, åpnet nettopp Bedroom, (for de av dere som forstår hvor langt det er) og har gjort det slik at jeg ikke går videre uten alle stjernene, men tror jeg har gått glipp av 3 eller 4, må finne de før jeg begynner på bedroom.

Ellers så er jeg rimelig fornøyd, frem til nå så er dette et supert spill og lever virkelig opp til mine forventninger, er like bra som Super Mario 64 var i sin tid, om ikke bedre. Jeg kan jo ikke sammenligne dette med Halo 3, men jeg kan si at til nå så er dette på lik linje som Halo 3 (kommer fra meg, Halo fanboy. :eek:), de fortjener begge GOTY-tittelen.
 

Lodin

Der Waaaah
SITAT
I salg fra 31/12

OBS! Våre leverandører er dessverre tomme for denne utgaven av Super Mario Galaxy for øyeblikket. Vi forventer å få inn mer i slutten av desember. Vi beklager de ulemper dette eventuelt medfører for våre kunder.[/b]
På Platestinkeriets sider. Regner med at det kun er nettbutikken ellers blir det :argh:
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Alright. Sitter på skolen med spillet nå ^_^ Hadde tenkt å prøve å kjøpe det før skolen, men min mor ga meg streng beskjed om å ikke gjøre det. Tenkte straks "Søren, nå har hun gitt meg det i julegave eller noe", men når jeg kommer til skolen har hele klassen spleiset på det til meg :D Sånn er det å være syk.
 
Er det for en grei gjeng a?

Gikk på ghetto skole der knivstikk var en klem jeg.


Eller not really... men du har fortsatt bra klassevenner.
 

Lodin

Der Waaaah
Jeg fikk en sixpack på attenårsdagen min. :v:

Desuten fikk jeg tak i Mario til førnevnte 400 spenn. Ikke nok med det, de slenger og med en Wiishirt til de første kjøperne. Så nå er det på tide å kle seg i hvitt og Marioe litt. Eller masse blir det vel.
 

K999

Keystone State Of Mind
På PK? Jeg bestilte derfra, men fikk ikke med noe T-skjorte. :grine: Men jeg sitter i en Mario t-skjorte på skolen nå, og gleder meg til jeg kommer hjem.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
SITAT(Hazen @ 16.11.07, 10.42) 89311
Er det for en grei gjeng a?

Gikk på ghetto skole der knivstikk var en klem jeg.
Eller not really... men du har fortsatt bra klassevenner.
[/b]
Sure thing :elsk: Har jo altså kreft da, men still. Er nok ikke alle/mange som hadde gjort det.

Dette spillet ble jo nettopp dobbelt så magisk når en får det levert på denna måten :D
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Galaxy og t-skjorte for 299,-. =D PK må vel være et av få steder man får rabatt på allerede nedsatte varer.