Super Paper Mario [Wii]

Har ikke fått spilt allverdens av Super Paper Mario enda, men av det jeg har spilt så langt, så lover det bra. Liker måten man kan skifte mellom 2D og 3D, samt alle de forskjellige egenkapene man kan få gjennom spillet (og jeg har jo akkurat startet, så jeg har forhåpentligvis mye snadder i vente).

Det eneste negative jeg kan komme på så langt, er at det er dyttet altfor mye tekst inn i spillet, men det kan man riktignok bare trykke fort forbi om man skulle bli lei. Noe er riktignok litt artig å få med seg, men det kan bli litt for mye tekst til tider.

Tutankoopa

Ole (オーレ)
En ting jeg lurer på med spillet, er det ikke veldig lett. Eller klart det er lett, men er det ikke over-hyper-ultra-super-lett? Har sett videoer hvor Mario sloss mot monstre med 20 liv, og mister kun ett når han er i kontakt med dem. Noe som er lett å unngå.

Jeg misunner deg :( Skulle gjerne hatt en amrikansk Wii nå.

Lodin

Der Waaaah
Muuulig SPM er litt nærmere PAL-launch nå. Det har fått aldersmerking i Australia og det kan bety at det er nærmere enn vi aner.
LINKHE

Kilik

Lokal moderator
Minner om at spillet er å finne i norske butikker fra i dag.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Muuulig jeg blir å kjøpe det i kveld. Håper de har det, og at jeg har råd. -_-

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jepp, jeg gikk også for 399 på PK-tilbudet. Det er 20 % på alle spill der nå, så løp og kjøp!

Skal hive i spillet straks! :eek:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det står i Wii-en nå, driver og denger boss.

Førsteinntrykket er at det er... hmm. Kult nok, men blandinga av 2D-plattforming og RPG-greier føles ikke helt bra. Nuvel, vi får se.

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Vet ikke om jeg vil kjøpe dette med det første faktisk. Hypet meg såpass opp til spillet i en periode ( 4 måneder siden Nintendo :argh: ) at jeg føler jeg kjenner det for mye :p Ikkeno nytt liksom. Så det er mulig jeg heller går for Trials and Tribulations, som virker mye mer spennende.

Men 399 på PK pluss at jeg har rabatt for 100 kr der :eek:

EDIT: Noen som vet hvor lenge tilbudet varer? Tror nesten jeg må gripe sjansen likevel :p

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Men får man 100 kroner i rabatt for et spill på det studentkortet, pluss 25 kroner i rabatt per stykk for fem CD/DVD, eller må man velge?

CockMcBalls

El Sabor Professional
Man får 100,- i rabatt på spill, og 25,- på cd-er og dvd-er. Kortet gjelder for 5 varer.
Kortet fungerer kun på varer som selges til fullpris da.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg tok det med hjem på onsdag, MEN gidder ikke begynne på det før jeg er ferdig med Zelda :)
(Fikk meg min egen Wii for ikke så lenge siden)
Men det skal nok spilles! Så håper det får positive tilbakemeldinger av dere!

K999

Keystone State Of Mind
Man får 100,- i rabatt på spill, og 25,- på cd-er og dvd-er. Kortet gjelder for 5 varer.
Kortet fungerer kun på varer som selges til fullpris da.
[/b]
Nei. Det står at det funker på spill over 300kr og CD/DVD-er over 80kr.

CockMcBalls

El Sabor Professional
Ehm, jo. Hvis varen er satt ned i pris som del av en kampanje er det fint lite du kan gjøre, uansett om den koster mer enn det som står på kortet.
Dette har jeg førstehåndserfaring med.

K999

Keystone State Of Mind
Men hvis det ikke er en kampanje da? Hvis varen bare er litt gammel, og den koster rundt 400kr, som ikke er fullprisen. Da skal den funke. Det står jo på korte "Gjelder ut november 2007 på alle CD-er og DVD-er over kr. 80,- og alle spill over kr. 300,-".

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Står det også noe om at "tilbudet ikke kan kombineres med andre kampanjer eller rabatter"? Det pleier det å gjøre, serru. Uansett: Stikk innom Skiveselskapet og sjekk selv.

K999

Keystone State Of Mind
Nei, det står bare det jeg skrev. Lappen er veldig liten, og har lite informasjon. Jeg sendte mail til platekompaniet angående om du kunne bruke mange på samme produkt, for å få det for minst mulig pris. (Det sto ikke noe om det, og hvorfor ikke?) De sa nei. Men greit den funker sikkert ikke på kampanjer, men den funker på spill (la oss si et PS2 spill) som har gått ned i verdig til 350kr, da er det over 300kr.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Generelt sett får man jo aldri tilbud på tilbudsvarer, f.eks. ikke 20 prosent rabatt og 100 kroner i studentrabatt samtidig. Men akkurat på Platekompaniet er det jo litt vanskelig å vite hva som er på tilbud og ikke. Jeg har fått rabatt på både nice price-skiver, som jo allerede er nedsatt, og på nyheter som koster mindre enn backkatalog-plater så lenge de regnes som nyheter. Det stamkundekortet de har hvor man får 100 kroner i rabatt når man har kjøpt for så og så mye gjelder bare på varer til "ordinær" pris (altså f.eks. 169 kroner for CD-er), men det virker som om de er litt mindre strenge på det studentkortet.