Super Smash Bros: Melee

Men morro med Samus, finnes ikke mer morsom spillestil.... hehehe
 
Link er konge god :), har lyst og spille SSBM turnering :/.

satser på treff hos nuki :)
 
Opprinnelig skrevet av eivind2k@30.05.2005, 23.47
Link er ikke crap, noen mener han er litt treig, men det handler for det meste kunn om timing. Samme går for Ganondorf.

Btw;  fancy uttrykk gjør deg ikke til en bra spiller :p
227952​
så sant, så sant.

dette gjelder vell også folk som "flæsher" med fancy smancy stuff
de aldri bruker mens motstanderen er et stykke unna, bare for å
se tøffe ut.
 
Fordi jeg prøver tapert og leke artig når jeg kjemper meg innover med samus så suger jeg?? :p

Men det er morro med bomber og grapple... hehe
 
de bombene dine er irritabel til tider nuki :p , jeg spiser dem alle sammen og alle chargeups du skyter ut :p
 
Savner dette spillet så mye noe fyrer som ødela det :grine:
Jeg liker å være Fox fordi han er rask som jeg slik at du kan angripe fort. Liker også å være Roy , liker alle de kule comboene og triksene hannes og jeg må ikke glemme mewtwo. Han tar jeg hvis jeg skal spille distanse kamper.
 
Opprinnelig skrevet av Blademaster@02.06.2005, 14.55
Savner dette spillet så mye  noe fyrer som ødela det :grine:
Jeg liker å være Fox fordi han er rask som jeg slik at du kan angripe fort. Liker også å være Roy , liker alle de kule comboene og triksene hannes og jeg må ikke glemme mewtwo. Han tar jeg hvis jeg skal spille distanse kamper.
228945​
Roy er en gutt :ehm...:
 
Hannes er vel en eiendomspronomen på enkelte nord-norske dialekter.
In-topic: Jeg likte å forresten å spille med Samus Aran for hun var så hærlig å spille med og for nostalgiens/gamle dagers skyld. Zelda/Sheik ønsket jeg å mestre, men hun ble litt for vanskelig for meg å takle motstanderne med henne. Kirby er en liten yndling for meg i dette spillet. Artig å snurre rundt i lufta med hammeren og suge til seg evner fra de andre karakterene. Og, isklatrerne måtte jeg bare spille så ofte jeg kunne. De var jo artige. Kjempespennende bevegelser.
 
hmm når nytt smash kommer synes jeg at de bør adde noen nye chars til. som feks , Wolf O`donnel fra starfox serien.. eller peppy og slippy.
wario og walluigi, toad kanskje en pokemon til eller to for og fylle noen tomrom :p, Diddykong og hu jenta, noen flere som har tanker rundt nye chars eller andre ting som kunne vert moro til et nytt smash til Nintendo Rev.?
 
Du kunne jo ha tittet litt rundt på forumet.. Hadde du funnet sider til spillet...
Jeg stoler ikke helt på den ene jeg fant siden jeg finner det usannsynlig at Ridley fra Metroid skal være med...
 
tror ikke det er noe vits å titte rundt siden ingen ting er offisielt enda.
tror også vi dropper å kjøre diskusjonen om hvem som burde være med.
 
store muligheter for nye ting vøtt :p, lenge til neste Nintendo maskinen kommer?
 
hehe ! husker jeg trudde han skulle ha så utrolig heftig sverd, ble litt skuffa da han ikke hadde det.
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
Det som irriterte meg mest var at de putta sverdet i en av vinneranimasjonene hans. Jeg leta i evigheter etter en eller annen secret move med sverd. (Jeg kjeda meg)
 
Opprinnelig skrevet av SilentBob@11.06.2005, 12.23
:usikker:
232068​


Quoted for teh truth.