Super Smash Bros: Melee

#1
Har hørt noen rykter om låste karaktere til Melee, da mener jeg ikke Falco eller mr.Game and Watch! Noen rykter sier at man kan få Sonic og Koopa, men dette er vel bare sprøyt?
Hva er deres record på å slå den sekken? Min er noe med 1500m :D
 
#2
Man trenger ikke å låse opp Koopa, han kan man spille fra begynnelsen av. Det med Sonic er bare håpløse rykter uten rot i noe som helst hva sannhet angår.
 
#3
Opprinnelig skrevet av Agahnim@18.11.2004, 22.03
Man trenger ikke å låse opp Koopa, han kan man spille fra begynnelsen av. Det med Sonic er bare håpløse rykter uten rot i noe som helst hva sannhet angår.
137520​
Man starter jo ikke med Koppa eller kansje du mener Bowser?
 

Lokkeman

Lokker DINE barn
#6
har alltid trodd at koopaene var de små skilpaddene med skall, irriterende saker, mens bowser var king koopa, lederen
 
#7
En venn av meg sa at skallet het koopa men fyren het bowser, mange rare teorier.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#9
Ikke helt korrekt det der Ghaz. Koopa er den skilpaddelignende arten (Koopa Troopas f.eks.), der i Super Mario 3 alle de 7 ungene til Bowser er en Koopa (nå husker jeg ikke om the big bad guy blir kalt Koopa eller Bowser i det spillet, men men). At norske spillmanualer er til å tørke seg i ræva med er det jo uansett ingen tvil om.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#10
Uansett hva, bowser\koopa er offisielt kåret den dårligste spilleren i SSBM. De beste er Fox og Sheik.
 
#11
Opprinnelig skrevet av Buggz@19.11.2004, 13.04
Ikke helt korrekt det der Ghaz.  Koopa er den skilpaddelignende arten (Koopa Troopas f.eks.), der i Super Mario 3 alle de 7 ungene til Bowser er en Koopa (nå husker jeg ikke om the big bad guy blir kalt Koopa eller Bowser i det spillet, men men).  At norske spillmanualer er til å tørke seg i ræva med er det jo uansett ingen tvil om.
137762​
Jada, er klar over det, men tar det som en selvfølge :)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#12
aZul:

for å finne flere slike interessante rykter om unlockables i SSBM er forumet på GameFAQs stedet å gå. :tommelopp:
 
#13
Opprinnelig skrevet av Buggz@19.11.2004, 13.17
aZul:

for å finne flere slike interessante rykter om unlockables i SSBM er forumet på GameFAQs stedet å gå.   :tommelopp:
137767​

Jeg har testa ut noen av de der og de er bare tøv, noen av de oppgavene var umulige! :tommelned:
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#16
Opprinnelig skrevet av Probility+21.11.2004, 13.45-->
<!--QuoteBegin-Buggz
@19.11.2004, 13.17
aZul:

for å finne flere slike interessante rykter om unlockables i SSBM er forumet på GameFAQs stedet å gå.   :tommelopp:
137767​

Jeg har testa ut noen av de der og de er bare tøv, noen av de oppgavene var umulige! :tommelned:
138569​
[/b]
Ringer det en liten bjelle?
 
#18
jeg som ville trud at Falco var en av de beste der da :p , kanskje fordi jeg spiller nesten bare med falco , men er det ingen som har no fakta på om det er faktisk 2 folk til og skaffe ??
 
#19
Nope, spillet er det jeg har spilt mest, hvert år fra det kom til butikkhyllene.
Sekken trur jeg har slått 550m. Kanskje mer. :ehm...:
Uansett digger jeg spillet!! :totommelopp:

aZul: Hvordan i helvette klarte du å slå sekken 1500m?!?!?!?
 
#20
sekken har jeg smekka 330 ca :p men ox har fått den langt nå etter spillegal treffet.
håper det kommer nytt smash ut ;)