Super Smash Bros: Melee

#41
-SleepRunner-, bruk google. jeg bruker sjeldent juskesider nå lenger, men jeg husker at jeg besøkte cheatplanet.com før i tiden, sjekk den du.

Supermario...

Om du faktisk leser veldig nøye gjennom inleggene her, så vil du se at det er du som kommer med unnskyldninger, fer det du eller jeg som ror oss unna med kommentaren "move on"?

Over til temaet. jeg husker i et av street fighter spillene kunne du komme helt til siste boss om du kunn trykket på en knapp repetivt, ville du si at det er utnytting av systemet?
Og hvordan kan du kalle NPCen for feig, når det er DU som spiller som velger vannskelighets grad og handicap? Hele poenget er jo at det skal være en større utfordring å klare å faktisk slå computeren, ikke feige den ut på 20 minutter (Og mot Bowser, av alle karakterene).

Vil du ikke si deg enig i at å utklassere en spiller (NPC eller person) er ikke å hoppe fra kant til kant og slå grønne skall, men å faktisk komme seg innpå personen, unngå angrepene og faktisk være smartere, og tenke før motstanderen din?
Jeg ser ikke helt "taktikken" i å vite nøyaktig hva NPCen kommer til å gjøre, for å så utnytte det mønsteret på det groveste (spessielt med bowser, da han stopper for å bruke sitt "ranged" våpen (flammedritten)).

Tenk deg dette: Det er helt like forhold, du spiller på final destination, mot en NPC, han er lvl 9. Jeg tipper du slår han lett, noe alle burde klare. D vil du jo kanskje øke motstanden, du setter på handikap. Da vil det bli litt mer rettferdig? Jo, men her setter du til og med itemene til din fordel, da NPCene kunn blir trukket til items som pokeballer, mat og div. recovery items.

Du kan heller prøve deg på denne:

Motstander: Ganondorf
Bane: Final destination
Handikap: Npc - 5 Du - 1

Så øker du handikapen gradvis etter hvor ofte du tar han.

Og nei, du har ikke tatt 3 lvl 9 handikap: 7 Bowsers alene :)
 
#42
Sleeprunner: slå over 500 eller 600 meter i homerun contest.

eller var det kortere?
Uansett, bare slå langt nok, så får du den!

Supermario; du prater bare piss.
det du driver med har ikke noe med ferdigheter å gjøre.
kom på neste treff du, og spill mot meg og eivind.

Og forresten, hvis du er så god. Du setter vell wd, hvertfall med Luigi?
 
#43
Til dere som spiller dette en del: hvilke karakterer foretrekker dere å spille som? Har dere én fast, eller spiller dere som flere? Spiller dere kanskje med alle?
 
#44
Spiller mest som Captain Falcon, Link eller Fox....de er mine favoritter.
Er dritgod som Fox! :D Slår hvem som helst med han :p
De karakterene jeg har spilt desidert minst med må være Peach og Jiglypuf!
Dem er helt ubrukelige!
 
#45
Tja, liker nu best Samus jeg. På forrige spilltreff fikk jeg bare spilt to kamper før jeg måtte dra ... Da dreit jeg meg ut på den første, så den teller ikke :)flau:), men den andre vant jeg. Da spilte jeg i hvert fall mot Eivind2k og Grønn Zebra, som jeg vet har skillz ... Hvem den tredje var, husker jeg ikke helt. Uansett, måtte bare påpeke at jeg ikke er helt n00b i dette spillet :p


Anyways er det Yetipants sier om Bowser, helt riktig så vidt jeg vet.
 
#46
Spiller for det meste Falco, men spiller også litt link og luigi når jeg kjeder meg... kanksje litt sheik og marth også.

Er klart best med Falco.
Nå setter jeg WD og Small jump ned+a og a, samt small jump skyting.
Har blitt en god del bedre i det siste...

Som sagt, håper jeg det blir mere ssbm neste treff.
Ser frem til det!

Edit: -Sleeprunner- , jeg tviler sterkt på at du kan slå hvem som helst med fox'en din. Den siste uttalelsen din er det som gjør meg i tvil.
Peach ubrukelig? Da har ikke du spilt mot en flink Peach.
 
#47
er det snakk om ett offisielt spilltreff for super smash spillere?
 
#48
Opprinnelig skrevet av SleepRunner-@02.04.2005, 14.01
er det snakk om ett offisielt spilltreff for super smash spillere?
200626​
nei?
Det har vel aldri vært et offisielt spilltreff for smash spillere heller :ehm...:

Snakker om Spillegal-treff, hvor det ikke var så mye smash spilling sist,
pga tekken 5 , som tok alle prosjektorene til tider.
 
#49
Det var jo kjipt...hvor er dette spillegal-treffet da?
 
#51
.....

Det vil vel bli ganske klart når de annonserer et nytt treff.
stay tuned!

og forresten, se 2-3 poster opp.
Jeg redigerte den, angående dine ferdigheter.
 
#52
Jeg spiller faktisk egentlig med alle. Når jeg spiller, velger jeg alltid tilfeldig.

Det er visse personer jeg misliker å spille som. Bowser er helt jævlig, selv om det er litt digg at smashene hans er så kraftige. Zelda misliker jeg også, liker ikke helt dette med to personer i en. Ness fungerer sånn delvis, men trives ikke med han heller. Ice Climbers er ok, men B-angrepene deres er så dårlig og når du mister en er de helt forferdelige. Pichu og Mewtwo takler jeg ikke. Mr. Game & Watch er litt sær, men fungerer sånn delvis greit.

Peach, Picachu, Link, Young Link, Mario, Dr. Mario, Luigi, Samus, Captain Falcon, Donkey Kong, Yoshi, Fox, Falco, Marth, Roy og Jigglypuff er alle karakterer jeg trives godt med. Ingen jeg er så helt topp med av disse heller, sikkert. Selv om jeg knuser all motstand jeg har møtt (aldri spillt mot en annen eier av dette spillet).
 
#53
hvis du aldri har spilt mot en annen eier har du gått glipp av noe!
er jo det som virkelig er skøy! =D
 
#54
Ja, kan tenke meg det... Blir liksom ikke så mye motstand nå, selv om det er morsomt. Vennene mine liker det ikke fordi de taper hele tiden.
 
#55
Opprinnelig skrevet av eivind2k@01.04.2005, 23.59
-SleepRunner-, bruk google. jeg bruker sjeldent juskesider nå lenger, men jeg husker at jeg besøkte cheatplanet.com før i tiden, sjekk den du.

Supermario...

Om du faktisk leser veldig nøye gjennom inleggene her, så vil du se at det er du som kommer med unnskyldninger, fer det du eller jeg som ror oss unna med kommentaren "move on"?

Over til temaet. jeg husker i et av street fighter spillene kunne du komme helt til siste boss om du kunn trykket på en knapp repetivt, ville du si at det er utnytting av systemet? 
Og hvordan kan du kalle NPCen for feig, når det er DU som spiller som velger vannskelighets grad og handicap? Hele poenget er jo at det skal være en større utfordring å klare å faktisk slå computeren, ikke feige den ut på 20 minutter (Og mot Bowser, av alle karakterene).

Vil du ikke si deg enig i at å utklassere en spiller (NPC eller person) er ikke å hoppe fra kant til kant og slå grønne skall, men å faktisk komme seg innpå personen, unngå angrepene og faktisk være smartere, og tenke før motstanderen din?
Jeg ser ikke helt "taktikken" i å vite nøyaktig hva NPCen kommer til å gjøre, for å så utnytte det mønsteret på det groveste (spessielt med bowser, da han stopper for å bruke sitt "ranged" våpen (flammedritten)).

Tenk deg dette: Det er helt like forhold, du spiller på final destination, mot en NPC, han er lvl 9. Jeg tipper du slår han lett, noe alle burde klare. D vil du jo kanskje øke motstanden, du setter på handikap. Da vil det bli litt mer rettferdig? Jo, men her setter du til og med itemene til din fordel, da NPCene kunn blir trukket til items som pokeballer, mat og div. recovery items.

Du kan heller prøve deg på denne:

Motstander: Ganondorf
Bane: Final destination
Handikap: Npc - 5 Du - 1

Så øker du handikapen gradvis etter hvor ofte du tar han.

Og nei, du har ikke tatt 3 lvl  9 handikap: 7 Bowsers alene :)
200424​
Må det virkelig være nødvendig å si at jeg ikke trenger deg til å tro meg flere ganger? Hvis du synes det er så vanskelig å klare det, mens jeg synes det er enkelt, synes jeg det er bare dumt å begynne å skryte av at dere er så mye flinkere enn meg.

Jeg kommer med "grunnene", ikke unskyldene.

Har aldri spilt street fighter, så javel.

Da jeg kalte computeren feig, tenkte jeg når jeg var i selve kampen, ikke mine avgjørelser og slikt... Men hvis du synes det er så viktig å drege med det, så får det bare være... Og samtidig når jeg tok med våpener og slikt, hadde egentlig tenkt å bare "teste". Ikke får å vis skillz og sånt.
Da jeg sa det jeg mente med utfordring , så mente jeg ikke det at man må være "mester" for å klare det.

Jeg bruker å slåss nært motstanderen, men det var bare nå jeg måtte feige comp ut.

Jeg har slåst mot ganadorf slik før, og det er så klart mye vanskeligere, siden han ikke er like treg, bare litt.

SilenBob: wd? Har ikke funnet noe og forkorte med på ssmb:m.. :flau:
Noe world... noe sånt.... :ehm...:
Forklar meg! :)
 
#56
Når det gjelder Tekken så står WD for Wave Dash, jeg regner med at det er noe av det samme, du viste kompissen min noen saker i SSBM, som han driver med hele tida, regner med at det er de sakene der :p Minner meg om en slags Wave Dash..
 
#57
Huff, føler meg litt dum nå.... :flau:
Hva er egentlig Wave Dash?
Er det recorder som blir satt, utfordring eller slikt?
Hvor mange motstandere man tar, eller?
Setter pris på hvis du ikke sier: "Å herregud, fatta'u så liiiite?!?!?!'"
 
#58
Det er en måte å bevege seg på, som gjør at man kommer seg fortere fram på og det ser ut som en bølge. Derfor Wave Dash.. Sånn det er i tekken iallefall
 
#59
Ok!

Da er jeg vel ganske flink med captan falcion, og fox.
Med luige kan man trykke på b+--> hvis man er heldig....
Jigglypuff kan man holde inne b, og sleppe det etter en sund.

Håper jeg har forstått dette rett... :rulleøyne:
 
#60
Tror ikke det, tricksene til Luigi og Jugglypudd skader fienden, WD er bare en måte man beveger seg på, husker jeg helt korrekt når det gjelder SSBM, så er det ett langt hopp eller ett kort raskt :p Når du da treffer bakken igjen, flyr man rett over til ett nytt hopp.. Hvis det er som jeg husker så passer det til WD..