-SleepRunner-, bruk google. jeg bruker sjeldent juskesider nå lenger, men jeg husker at jeg besøkte cheatplanet.com før i tiden, sjekk den du.
Supermario...
Om du faktisk leser veldig nøye gjennom inleggene her, så vil du se at det er du som kommer med unnskyldninger, fer det du eller jeg som ror oss unna med kommentaren "move on"?
Over til temaet. jeg husker i et av street fighter spillene kunne du komme helt til siste boss om du kunn trykket på en knapp repetivt, ville du si at det er utnytting av systemet?
Og hvordan kan du kalle NPCen for feig, når det er DU som spiller som velger vannskelighets grad og handicap? Hele poenget er jo at det skal være en større utfordring å klare å faktisk slå computeren, ikke feige den ut på 20 minutter (Og mot Bowser, av alle karakterene).
Vil du ikke si deg enig i at å utklassere en spiller (NPC eller person) er ikke å hoppe fra kant til kant og slå grønne skall, men å faktisk komme seg innpå personen, unngå angrepene og faktisk være smartere, og tenke før motstanderen din?
Jeg ser ikke helt "taktikken" i å vite nøyaktig hva NPCen kommer til å gjøre, for å så utnytte det mønsteret på det groveste (spessielt med bowser, da han stopper for å bruke sitt "ranged" våpen (flammedritten)).
Tenk deg dette: Det er helt like forhold, du spiller på final destination, mot en NPC, han er lvl 9. Jeg tipper du slår han lett, noe alle burde klare. D vil du jo kanskje øke motstanden, du setter på handikap. Da vil det bli litt mer rettferdig? Jo, men her setter du til og med itemene til din fordel, da NPCene kunn blir trukket til items som pokeballer, mat og div. recovery items.
Du kan heller prøve deg på denne:
Motstander: Ganondorf
Bane: Final destination
Handikap: Npc - 5 Du - 1
Så øker du handikapen gradvis etter hvor ofte du tar han.
Og nei, du har ikke tatt 3 lvl 9 handikap: 7 Bowsers alene
Supermario...
Om du faktisk leser veldig nøye gjennom inleggene her, så vil du se at det er du som kommer med unnskyldninger, fer det du eller jeg som ror oss unna med kommentaren "move on"?
Over til temaet. jeg husker i et av street fighter spillene kunne du komme helt til siste boss om du kunn trykket på en knapp repetivt, ville du si at det er utnytting av systemet?
Og hvordan kan du kalle NPCen for feig, når det er DU som spiller som velger vannskelighets grad og handicap? Hele poenget er jo at det skal være en større utfordring å klare å faktisk slå computeren, ikke feige den ut på 20 minutter (Og mot Bowser, av alle karakterene).
Vil du ikke si deg enig i at å utklassere en spiller (NPC eller person) er ikke å hoppe fra kant til kant og slå grønne skall, men å faktisk komme seg innpå personen, unngå angrepene og faktisk være smartere, og tenke før motstanderen din?
Jeg ser ikke helt "taktikken" i å vite nøyaktig hva NPCen kommer til å gjøre, for å så utnytte det mønsteret på det groveste (spessielt med bowser, da han stopper for å bruke sitt "ranged" våpen (flammedritten)).
Tenk deg dette: Det er helt like forhold, du spiller på final destination, mot en NPC, han er lvl 9. Jeg tipper du slår han lett, noe alle burde klare. D vil du jo kanskje øke motstanden, du setter på handikap. Da vil det bli litt mer rettferdig? Jo, men her setter du til og med itemene til din fordel, da NPCene kunn blir trukket til items som pokeballer, mat og div. recovery items.
Du kan heller prøve deg på denne:
Motstander: Ganondorf
Bane: Final destination
Handikap: Npc - 5 Du - 1
Så øker du handikapen gradvis etter hvor ofte du tar han.
Og nei, du har ikke tatt 3 lvl 9 handikap: 7 Bowsers alene
